Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@23:07:03 GMT

استقلال میانه میدان را به الشرطه هدیه داد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۷۱۸

«سیروس دین‌محمدی» اظهار داشت: الشرطه در نیمه نخست دیدار با استقلال مالکیت توپ را در اختیار گرفت و یکی از ارکان موفقیت آنها خط هافبک این تیم بود.

وی افزود: الشرطه تیم دونده‌ای است که فوتبال را فیزیکی بازی می‌کند و این خصوصیت بارز تیم‌های عراقی است که با استفاده از چنین حربه‌ای ضعف‌های دیگر خود را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان وقتی خط میانی را به الشرطه واگذار کردند این فرصت را در اختیار آنها قرار دادند تا فضا برای بازی‌سازی و خلق موقعیت بر روی دروازه استقلال ایجاد کنند و چند بار صاحب فرصت شدند که شانس با آبی‌پوشان یار بود که فقط یک بار دروازه‌شان باز شد.

دین‌محمدی تصریح کرد: استقلال در نیمه دوم تاکتیک خود را عوض کرد و با آمدن علی کریمی به زمین ضعف خود در نیمه اول را پوشش داد و برتری‌اش را در خط هافبک به الشرطه دیکته کرد.

وی تاکید کرد: مهدی قائدی و شیخ دیاباته با روزهای اوج خود فاصله داشتن اما نظر شخصی من این است مجید نامجومطلق می‌توانست دیاباته را در زمین نگه داشته و با آوردن محمد دانشگر به خط حمله استقلال کمک کند چرا که دیاباته در یک لحظه این توانایی را دارد جریان بازی را تغییر دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: ارسلان مطهری هر وقت در ترکیب استقلال به میدان رفته عملکرد خوبی داشته و با توجه به اینکه استقلال در دیدار با الاهلی نیاز به پیروزی دارد باید از ابتدا در ترکیب ثابت به میدان رود.

دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه عراق روز یکشنبه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بازی پوشش استقلال علی کریمی زمین عراق استقلال لیگ قهرمانان سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه است. ادامه‌ این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فریولی دنبال می شود. ترکیب دو تیم برای ۱۹ دقیقه پایانی به شرح زیر است:

ترکیب اودینزه

 

ترکیب رم

۴ ۴ ۲ / اسویلار، آنجلینو، اسمالینگ، مانچینی، کارسدورپ، اسپیناتزولا، کریستانته، پلگرینی، دیبالا، آبراهام، آزمون

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)