Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: به منظور افزایش آمادگی کادر درمان استان، در یک مقطع حدود ۷۰ تخت ICU به ظرفیت موجود افزوده شد که در کوتاه مدت باید تعداد ۳۰ تخت دیگر تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز سه شنبه در پنجمین آئین بهره برداری از پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان که  همزمان با چند استان دیگر برگزارشده بود ضمن تقدیر از زحمات مجموعه کادر درمان کشور، اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان در برهه ای از زمان متولی انجام کار دشواری مانند مقابله با ویروس کرونا شده است که برای این عزیزان آرزوی موفقیت در انجام این موضوع مهم را داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواقدامات وزارت بهداشت و درمان در استان را ارزشمند خواند وافزود: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال آغاز دوره جدید شیوع کرونا در کشور، آمادگی بالای کادر درمان برای مقابله با این بیماری ضرورت بیشتری پیدا می کند و از آنجا که در استان بیمارستان جدیدی برای بهره برداری وجود ندارد، باید از ظرفیت های موجود نهایت استفاده برده شود .

خادمی تصریح  کرد: به منظور افزایش آمادگی کادر درمان استان، در یک مقطع حدود ۷۰ تخت ICU به ظرفیت موجود افزوده شد که در کوتاه مدت باید تعداد ۳۰ تخت دیگر تأمین شود تا بتوان بخشی از برنامه مقابله با این بیماری را جوابگو باشد .

او گفت: تهیه دستگاههای ام آر آی و سی تی اسکن از دیگر مواردی است که به دلیل فاصله بین شهرهای استان و بروز مشکلاتی در این زمینه برای بیماران، کمبود آنها احساس می شود و خواستار تسریع در تأمین این دستگاه ها هستیم .

 خادمی با اشاره به موضوع بیمارستان جایگزین ، خاطرنشان کرد: تهاتر املاک قرارگاه به عنوان بیمارستان جایگزین، نیازمند همکاری سپاه برای انجام این کار است و ضرورت دارد برای تأمین منابع آن در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی لازم صورت پذیرد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان کرونا در ایران کادر درمان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت