Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس - مینودشت از آغاز کار پایگاه مشاوره و انتخاب رشته این دانشگاه ویژه داوطلبان کنکور از اول مهر خبر داد.

احمد مهرابیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس از اجرایی‌شدن طرح مشاوره هدایت تحصیلی برای دانشجویان با همکاری آموزش و پرورش شهر مراوه‌تپه و گلیداغ در مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدف از راه‌اندازی این پایگاه آشناشدن داوطلبان با رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی و آمادگی آنان برای ورود به دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس ادامه داد: در این پایگاه، داوطلبان کنکور با بهره‌گیری از استادان دانشگاه و همکاران خبره در کار مشاوره، انتخاب و آشنایی رشته و هدایت تحصیلی در رشته‌های مختلف دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در رشته دلخواه خود ثبت‌نام کنند.

مهرابیان افزود: در این دفتر امکان ارتباط مستقیم با مشاوران و استادان دانشگاه وجود دارد و برای هر یک از مراجعان، مشاوره به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و مراجعان می‌توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر از اول مهر در دو نوبت زمانی 8 صبح الی 13 و بعد‌از‌ظهرها از ساعت 14 الی 20 به‌صورت حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس مراجعه و یا با شماره های 01733389103 و 01733389106تماس و در صورت تمایل این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: داوطلبان کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب

فرزاد جهان‌بین، رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بند‌های ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳-ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در خصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی
  • دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • ۳۷ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بورسیه صنعتی شدند
  • ۳۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بورسیه صنعتی شدند