Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: مدیریت حوضه‌های آبریز با مشارکت همه ذینفعان آب شکل خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، قاسم تقی زاده خامسی امروز در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: روزهای اخیر در کنار کارهای بسیاری که تا پایان دولت در وزارت نیرو برای انجام آن برنامه‌ریزی شده است، تغییر ساختار حوضه آب با نگاه فرابخشی یکی از مهمترین مسائلی است که با یکپارچه سازی آب روستایی و شهری آغاز و با انتصاب معاون آب و آبفا به مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گام بعدی تشکیل مدیریت حوضه‌های آبریز است که با مشارکت همه ذی‌نفعان آب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خاطرنشان کرد: اهم ویژگی‌های ساختار پیشنهادی را می‌توان در قالب ایجاد یکپارچگی در ساختار ستادی و ملی و برقراری ارتباط نظام‌مند بین مدیریت بخش آب با کارگروه‌های سازگار با کم آبی در استان‌ها، ایجاد و استقرار سازمان‌های مدیریت حوضه‌ای، مدیریت بخش آب کشور از مرز استانی به مرزهای هیدرولوژیکی و ایجاد یکپارچگی در ساختارها شرکت‌های آب و فاضلاب بیان کرد.

تقی زاده خامسی افزود: تقویت جایگاه مطالعه‌ها و داده‌های منابع آب، ایجاد ساختار و ساز و کارهای رسمی در حوزه‌های اجتماعی و مشارکت مردمی و نیز تقویت و ارتقای جایگاه دیپلماسی آب از دیگر مواردی است که می‌توان بیان کرد.

وزیر نیرو در نیمه شهریورماه خبر از تشکیل ستاد مدیریت بهم پیوسته حوضه‌های آبریز داد و اظهار کرد: ستاد مدیریت بهم پیوسته حوضه‌های آبریز کشور از امروز با هدف اعمال مدیریت واحد بر این حوضه‌ها آغاز به کار کرد.

رضا اردکانیان در مراسم آغاز رسمی پروژه ساز و کاری استقرار مدیریت بهم پیوسته حوضه‌های آبریز در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران، افزود: مقدمه‌های لازم برای این کار از مدت‌ها پیش آغاز شده بود تا امروز وارد مرحله عملیاتی شد.

وی استقرار مدیریت بهم پیوسته حوضه‌های آبریز کشور را یکی از اقدام‌های ضروری برای ساماندهی حوضه‌های آبریز برشمرد و گفت: ساختار فعلی ساختاری کامل بخشی است که توانایی لازم را نیز ندارد و برخی مواقع حتی مشکل آفرین نیز است و باید از این ساختار فاصله گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 445688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت حوضه های آبخیز معاون آب و آبفای وزیر نیرو شرکت آبفا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت حوضه منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتوم ساخته شد
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد