Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس «هر روز یک شعر» و «هر روز یک کتاب» با موضوع پایداری و دفاع مقدس در صفحه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان معرفی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با هفته‌ی گرامی‌داشت دفاع مقدس «هر روز یک شعر» با مضمون ایثار و شهادت از شاعران نام‌آشنای معاصر و «هر روز یک کتاب» رمان نوجوان از نویسندگان مطرح کشور با هدف تشویق نوجوانان به مطالعه و آشنایی آن‌ها با آثار فاخر و ارزشمند در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس، در صفحه‌های اینستاگرام انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، شعرهایی از قیصر امین‌پور، علیرضا قزوه، افشین علاء، سلمان هراتی، سیدحسن حسینی، سهیل محمودی و... در صفحه انجمن شاعران نوجوان کانون منتشر می‌شود.
همچنین معرفی کتاب‌های «گردان قاطرچی‌ها» و «خمپاره‌های فاسد» نوشته داوود امیریان، «جنگ که تمام شد بیدارم کن» از عباس جهانگیریان، «هستی» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی» از جمشید خانیان و... و. در صفحه انجمن نویسندگان نوجوان کانون معرفی می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این آثار به صفحه‌های اینستاگرام انجمن شاعران و انجمن نویسندگان نوجوان کانون به نشانی anjoman_e_nevisandeganenojavan و anjoman_e_shaeranenojavan مراجعه کنند.
عباس جهانگیریان دبیر انجمن نویسندگان نوجوان و محمدسعید میرزایی دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.
یادآوری می‌شود در حال حاضر بیش از ۱۱۰ انجمن شعر و داستان با ۲هزار و ۵۰۰ عضو فعال نوجوان و ارشد، در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، فعال هستند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نویسندگان نوجوان انجمن شاعران نوجوان کانون دفاع مقدس روز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان