Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده در ششمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان، به میزان صدور موافقت اصولی در سه ماهه دوم سال ۹۹ اشاره کرد و  اظهار داشت: در سه ماهه دوم سال ۹۹، ۲۹ فقره موافقت اصولی و ۶ مورد مجوز ایجاد زیرساخت های گردشگری صادر شده است.

وی در خصوص طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری استان نیز ا فزود: در این جلسه ۱۸ طرح پیشنهاد شده طی سه ماهه دوم سال ۹۹ در حوزه زیرساخت های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت، که از این میان ۱۷ طرح در بخش‌های مجتمع گردشگری، سفره خانه سنتی، اقامتگاه‌های بومگردی، اردوگاه گردشگری، اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع تفریحی و سرگرمی، محیط‌ها و پارک‌های طبیعت گردی و گردشگری عشایر در سطح استان به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، در خصوص طرح‌های پیشنهادی بیان کرد: از میان ۱۷ طرح تصویب شده، دو طرح به ایجاد سفره خانه سنتی، یک اقامتگاه سنتی، هشت طرح مجتمع گردشگری، دو اردوگاه گردشگری، دو اقامتگاه بومگردی، یک طرح به ایجاد محیط‌ها و پارک‌های طبیعت گردی و گردشگری عشایر و یک طرح نیز به ایجاد مجتمع تفریحی و سرگرمی اختصاص یافته است.

حمزه زاده خاطرنشان کرد: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، مرند، شبستر، هشترود، بستان آباد، اهر، کلیبر و هریس پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی سرمایه گذاری مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی سفره خانه سنتی گردشگری عشایر بوم گردی تفریحی سرگرمی تبریز مرند شبستر هشترود بستان آباد اهر کلیبر هریس عشایر سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان این شرکت موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی گردید.

مهندس علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی با تایید این خبر گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم طی چندماه اخیر سرانجام موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی شدیم.

ایشان در ادامه افزود: این اقدام ضمن اینکه می تواند آینده پتروشیمی فارابی را تضمین کند، باعث ایجاد اشتغال و تنوع محصول در این شرکت نیز می شود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی