Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@20:56:02 GMT

نظر علما راجع به نحس بودن ماه صفر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۷۹۸

در اینفوگرافیک زیر نظر چند تن از علما درباره نحسی ماه صفر را مشاهده می‌کنید.

 در اعتقاد عموم شیعیان، ماه صفر معروف به نحوست است و در روایات متعددی تاکید شده که مسلمانان در این ماه از انجام کار‌های مهم پرهیز کنند و نسبت به صدقه دادن توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: مهر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه صفر نحس بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر طالبان با شماری از علما، بزرگان و نمایندگان اهل تشیع دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر اتحاد و همبستگی در میان همه مردم افغانستان تأکید کرد.

مولوی عبدالکبیر همچنین گفت: طالبان به عنوان خانه مشترک همه افغان‌ها است و به کسی اجازه برخوردهای تبعیض آمیز را نمی‌دهد.

معاون سیاسی نخست وزیر طالبان تصریح کرد: تمامی سازمان‌های ذیربط موظفند اقدامات لازم را برای رسیدگی به مطالبات شیعیان و همچنین بزرگان قومی انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر همبستگی و وحدت میان افغان‌ها، اذعان داشت که همه اقوام باید برای آبادانی و رفاه افغانستان باید با یکدیگر همکاری کنند.

علما، بزرگان و نمایندگان اهل تشیع نیز در این دیدار بر اتحاد و همبستگی مردم در میان همه مردم افغانستان تأکید کردند و پایداری نظام اسلامی را مسئولیت اقوام دانستند.

این هیئت از علما و بزرگان شیعه افغانستان در این دیدار ضمن قدردانی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای اخیر هیئت حاکمه افغانستان مطالبات و پیشنهادات خود را در خصوص آغاز پروژه‌های عمرانی در منطقه شیعه نشین غرب کابل به معاون سیاسی نخست وزیر طالبان ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان