Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی در پنج شهرستان را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  خادمی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح  پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان که باحضور وزیربهداشت و به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشده بود به خبرنگاران ،اظهار کرد: توسعه اورژانس بیمارستان شهید رحیمی در فاز دوم و بهره‌برداری از فاز چهارم دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم آباد از طرح های مهمی بود که همزمان با سایر پروژه های سلامت استان افتتاح و به بهره برداری رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:  مراکز تشخیص و غربالگری سرطان در بیمارستان های شهید چمران بروجرد، امام خمینی ( ره ) کوهدشت، امام جعفر صادق ( ع ) الیگودرز و شهید رحیمی خرم‌آباد دیگر طرح های حوزه سلامت استان بودند که به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

خادمی  تصریح کرد: بلوک زایمان بیمارستان شهدای هفت تیر شهرستان دورود و یک کلیک ویژه تخصصی، دو طرح مهم این شهرستان بودند که با تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی امروز آغاز به کار آن ها اجرایی شد .

استاندار لرستان ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی و سایر عوامل موثر در به سرانجام رساندن این پروژه ها، عنوان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها، بخشی مهمی از نیاز مردم استان به خدمات درمانی و پزشکی رفع شود .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت پروژه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت

به گزارش ایفدانا سعید کاظمی مدیرکل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: در طول سال‌های سال شفافیت در حوزه تجارت دارو و تجهیزات پزشکی، به منظور تحقق نهایی شفافیت و بهبود برنامه ریزی‌های حاکمیت و صنعت، توسعه سامانه و داشبورد‌های مدیریتی عملیاتی نشده بود که با توجه به اهمیت ویژه طی یکسال گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت. 

وی افزود: در طول مدت کمتر از یکسال، داشبورد Shortage، سامانه سیاست گذاری، داشبورد آمارنامه، داشبورد شناسه گذاری، داشبورد ترخیص و سامانه روند قیمت گذاری به بهره برداری رسید.

 به گفته وی بخش قابل توجهی از این داده‌ها جهت بهره برداری عمومی در قالب Public BI و به آدرس https://publicbi.fda.gov.ir در دسترس جامعه دانشگاهیان، محققین و مردم قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این اقدام سازمان غذا و دارو مورد تقدیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها