Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امیدوارم با غلبه بر پاختاکور و کسب پیروزی به ایران بازگردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال شهرخودرو ایران و پاختاکور ازبکستان که امروز در قطر برگزار شد، گفت: بازی سختی داریم. پاختاکور را آنالیز کردیم. شرایط تیم ما هم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بازی شرایط خاص خود را دارد. پاختاکور تیم حرفه‌ای است و رقیب سختی برای ما به شمار می‌آید. ما پاختاکور را آنالیز کردیم و برنامه‌هایی داریم و طبق آن پیش می‌رویم‌.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو اظهار امیدواری کرد این تیم که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، با کسب برد در آخرین بازی به ایران بازگردد.

نوازی همچنین درباره مشکل گلزنی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه این تیم موفق نشده است در ۵ بازی حتی یک گل بزند، گفت: بضاعت ما همین است. بازیکنان ما تا همینجا هم ایده آل کار کرده اند. شهرخودرو مثل تیم های کشورهای عربی هزینه نکرده بود و در این مسابقات کامل نبودیم. 

وی تصریح کرد: الهلال عربستان بازیکنان میلیون دلاری دارد و توانستیم برابر این تیم یک امتیاز بگیریم. ضمن اینکه در این شرایط مهمترین نکته سلامتی است.

 همچنین حسین مهربان بازیکن تیم شهرخودرو در این نشست خبری گفت: هرچند شکست خوردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم و فقط یک امتیاز داریم، اما چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. ما تجربه زیادی نداشتیم و این تجربه گران بهایی بود که در این تورنمنت شرکت کردیم. من در نوجوانان و جوانان در قهرمانی آسیا بازی کرده بودم، اما بازی در لیگ قهرمانان تجربه گران بهایی است که با خودمان به لیگ ایران منتقل می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد نوازی تیم فوتبال شهر خودرو تیم فوتبال پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در میان استقبال پرشور مردم سمنان، در مسجد امام (ره) به سخنرانی پرداخت. تصاویری از این حضور باشکوه را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر 6081934

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم