Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:10:48 GMT

اصفهان قهرمان قایقرانی اسلالوم بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۴۶۲

اصفهان قهرمان قایقرانی اسلالوم بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز ضیاء حسین‌زاده به میزبانی هیأت قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد.

در این رقابت قایقرانانی از استان‌های اصفهان، مازندران، تهران، قزوین، زنجان، البرز، یزد، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه حضور داشتند؛ قایقرانان در بخش کانواسلالوم و کایاک‌اسلالوم در دو راند به رقابت پرداختند و در پایان چهره نفرات برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در بخش کانواسلالوم یاسمن رضاسلطانی از توابع تهران، نیروانا اسدبیگی از تهران و نگار صادقی از قزوین در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش کایاک‌اسلالوم رکسانا رازقیان از اصفهان مقام اول، نازنین فرزانه از تهران مقام دوم و ملیکا سماکی از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم اصفهان با ٢٠ امتیاز و با توجه به کسب مدال طلا در رده نخست قرار گرفت، تیم تهران با ٢٠ امتیاز دوم شد و تیم قزوین با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: قایقرانی ورزش اصفهان ورزش بانوان قایقرانی بانوان اسلالوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور

مراسم رژه ارتش امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده‌هان نیروهای مسلح و مسئولان استانی در سراسر کشور برگزار شد.

تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران کرمان کرمان کرمان کرمان کرمان مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد همدان همدان همدان همدان همدان قزوین قزوین قزوین قزوین قزوین شیراز شیراز شیراز شیراز شیراز شاهرود شاهرود شاهرود شاهرود شاهرود زنجان زنجان زنجان زنجان زنجان رشت رشت رشت رشت رشت خرم آباد خرم آباد خرم آباد خرم آباد خرم آباد تبریز تبریز تبریز تبریز تبریز بیرجند بیرجند بیرجند بیرجند بیرجند بوشهر بوشهر بوشهر بوشهر بوشهر اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان ساری ساری ساری کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور