Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@09:43:14 GMT

امشب سخنرانی مجازی رئیس جمهور در سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۵۱۳

امشب سخنرانی مجازی رئیس جمهور در سازمان ملل

هشتمین سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل ساعت ۹شب به وقت تهران از شبکه خبر پخش خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در توئیتی از پخش سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روحانی در سازمان ملل خبر داد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در این رابطه نوشت: «تمام وجوه جهان امروز متأثر از کرونا است آنچنانکه هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل نیز با سخنرانی‌های ضبط شده سران برگزار خواهد شد و از روز‌های شلوغ دیپلماسی در نیویورک خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین سخنرانی روحانی در مجمع عمومی نیز امسال ساعت ۹شب به وقت تهران از شبکه خبر پخش خواهد شد.»   برچسب ها: رئیس جمهور ، روحانی ، سخنرانی ، سازمان ملل ، مجازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور روحانی سخنرانی سازمان ملل مجازی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد

گوستاوو پترو رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل متحد در غزه متهم کرد.

پترو در مورد تصاویر حمله نیرو‌های اسرائیلی به اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز غزه شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دوباره شروع شده است. در پی واکنش شدید به حملات [ایران]، کشتار کودکان و نقض قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل ادامه دارد. اکثریت قریب به اتفاق بشریت خواهان صلح هستند.»

از روز پنجشنبه، دومین روز عید سعید فطر، ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران شدید اردوگاه نصیرات ادامه داده است.

پیش از این، رئیس‌جمهور کلمبیا از جامعه بین‌الملل خواست در صورت عدم رعایت قطعنامه آتش‌بس در غزه توسط اسرائیل، روابط دیپلماتیک با این رژیم را قطع کند.

قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که خواستار آتش بس فوری در غزه شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.

۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شوای برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.

آمریکا پیش‌تر سه قطعنامه آتش‌بس را وتو کرده بود، اما این بار به این قطعنامه رای ممتنع داد و به این ترتیب بدلیل عدم مخالفت اعضای دائم شورای امنیت و بدون هیچ مخالفتی این قطعنامه به تصویب رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد