Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@15:04:49 GMT

یک پرسپولیسی دستیار رضا مهاجری شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۶۰۴

یک پرسپولیسی دستیار رضا مهاجری شد

کوروش برمک به عنوان دستیار رضا مهاجری کار خود را در نیمکت مربیگری مس کرمان در فصل آینده دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی مجتبی حسینی، سرمربی سابق مس کرمان از این تیم که در هفته پایانی تنها به دلیل یک گل آوراژ از صعود به لیگ برتر ناکام مانده بود، اکنون رضا مهاجری نیمکت این تیم را برعهده گرفته و امیدوار است با تقویت کیفی و فنی تیم، آنها را مهیای یک ماجراجویی جدید برای تکمیل پروسه صعود به لیگ برتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مهاجری اکنون تصمیم گرفته کوروش برمک را به عنوان دستیار خود در این تیم در کنار داشته باشد.

کوروش برمک فصل گذشته دستیار فرشاد پیوس در چوکا تالش بود و در تیم ملی جوانان نیز مربیگری کرده است. وی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، کشاورز، فولاد، پاس، پیکان، تراکتور و مس کرمان را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس کرمان دسته یک مس کرمان رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ژاپن امروز شنبه تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «جوبیلو ایواتا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند.

زاهدی با این ۲ گل شمار گل‌های خود را در لیگ برتر ژاپن به ۵ رساند تا در بین برترین گلزنان «جی لیگ» در رده سوم قرار بگیرد.

در بین برترین گلزنان این فصل ژاپن، «ریو جرمین» از تیم «جوبیلو ایواتا» با ۹ گل صدرنشین است. «یوکی اوهاشی» از هیروشیما با ۶ گل در رده دوم قرار دارد و شهاب زاهدی در کنار ۳ بازیکن دیگر با ۵ گل زده سوم هستند.

نکته قابل توجه این است که زاهدی از هفته چهارم به ترکیب «آویسپا» اضافه شد. این بازیکن نیم فصل اول را در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و در این تیم هم موفق به ثبت ۶ گل شده بود.

کد خبر 6083477

دیگر خبرها

  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • داستان «توافق نامه» سلیمانی در تئاتر چیست؟
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • تیزر جالب باشگاه شمس‌آذر با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی برای تقابل با استقلال / فیلم
  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند