Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست آنلاین هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) امروز برگزار شد و رئیس فدراسیون ایران پیشنهاد داد که مجمع انتخاباتی این کنفدراسیون بعد از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین برگزار شد و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و رئیس منطقه مرکزی آسیا نیز در آن شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در این نشست حضور نداشت و جلسه به ریاست ریتا سوبُوو از اندونزی برگزار شد و علاوه بر داورزنی، عیسی حمزه، شانریت، وِی ژی، ابراهیم مالک محمد، کریگ کاراچر و فونگ آلیس در آن شرکت داشتند.

در این نشست درباره وضعیت کنونی برنامه‌های کنفدراسیون والیبال آسیا با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید 19 و بیماری کرونا، وضعیت مالی و برنامه‌های پیش روی والیبال آسیا بحث و گفت‌وگو شد.

برگزاری مجمع سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا در اکتبر سال 2020 یکی دیگر از موضوعات این نشست بود که با توجه به شرایط کرونایی جهان و این که برخی اعضا به دلیل مشکل اینترنت در کشورشان امکان حضور آنلاین در مجمع را ندارند، داورزنی پیشنهاد داد مجمع انتخاباتی AVC بعد از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود.

لیگ برتر والیبال| شکست خانگی شهرداری ورامین/ سپاهان از سد هراز گذشت

هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا با نگاه مثبت به این پیشنهاد، مقرر کرد که برای تعویق زمان برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی انجام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی والیبال محمدرضا داورزنی والیبال کنفدراسیون والیبال آسیا مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است