Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:11:26 GMT

غیبت یک بازیکن بالانس پرسپولیس را به هم زد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۶۶۲

غیبت یک بازیکن بالانس پرسپولیس را به هم زد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست دادن شارجه کار سختی نیست و امیدوارم پرسپولیس با انجام یک بازی هوشمندانه به مرحله حذفی صعود کند.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شکست یک بر صفر برابر الدحیل گفت: پرسپولیس این بازی‌ها را خیلی خوب شروع کرد و بازیکنان جدید این تیم هم نمایش خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب دو برد برابر التعاون پرسپولیس را به صدر جدول رساند ولی برابر الدحیل در شرایطی شکست خورد که  حریف اصلا موقعیتی نداشت. پرسپولیس می‌توانست در این بازی برنده شود یا حداقل یک مساوی بگیرد ولی روی یک اتفاق به تیم حریف پنالتی داد و بازی را باخت. 

وی ادامه داد: تیم در دقایقی از بازی توپ را لو می‌داد و باید این را هم در نظر گرفت که الدحیل از شرایط میزبانی بهره می‌برد. از طرفی بخشش محرومیت بازیکن حریف هم بار روحی و روانی روی بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرد که تیم قطری با نفودی که دارد از بازیکن محرومش استفاده کرده است. با این حال پرسپولیس برابر الدحیل نمایش خوبی داشت و مستحق باخت نبود. 

استیلی درباره غیبت سعید آقایی در بازی با الدحیل تاکید کرد: پرسپولیس در دو بازی گذشته با وجود بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و سعید آقایی شرایط خوبی در سمت راست و چپ داشت اما در این بازی غیبت آقایی تا حدودی بالانس تیمی پرسپولیس را به هم زد. شجاع خلیل‌زاده در کارهای دفاعی فوق‌العاده است ولی در پُست دفاع چپ اگر از بازیکن رونده استفاده شود شرایط قطعا فرق می‌کند. شاید می‌شد از وحید امیری هم در این پُست استفاده کرد ولی یحیی گل‌محمدی از همه ما به تیم نزدیک‌تر است و بهترین تصمیم را می‌گیرد. معمولا تصمیماتی که گل‌محمدی می‌گیرد درست است و باید این را هم در نظر گرفت که دست او خالی بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به بازی پنجشنبه شب این تیم برابر شارجه امارات اظهار داشت: همه چیز در مورد صعود دست خود پرسپولیس است و با پیروزی در این بازی می‌توان به مرحله بعد صعود کرد. پرسپولیس باید برابر شارجه فکورانه و هوشمندانه بازی کند تا به هدفش برسد و امیدوارم با انجام یک بازی هوشمندانه به مرحله حذفی صعود کند. پرسپولیس با اینکه چند بازیکن را از دست داد و از بازیکنان جدید استفاده می‌کند، اما تاثیر منفی در روند تاکتیکی این تیم ایجاد نشده و این نکته مثبتی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس سعید آقایی حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ملوان انزلی کارت زرد دریافت کرد که بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر چهار اخطاره شدن او به میان آمد تا در این شرایط بحث محرومیت او از مسابقه آینده لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز به وجود بیاید، اما این موضوع رد شد تا او بتواند با تیم سابق خود دیدار کند.

به نقل از ورزش سه مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی هم مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این بازی دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش برابر پرسپولیس او را تهدید نکند.

رامین رضاییان در دور رفت لیگ برتر دو کارت زرد مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس به دست آورد و دیگر در هیچ‌یک از مسابقات سپاهان اخطار نگرفته بود تا اینکه دیروز برابر ملوان انزلی دوباره با کارت جریمه شد.

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر وجود دارد، اما این بازیکن در آن بازی برابر شاگردان سید مجتبی حسینی اخطار نگرفته است.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می‌دهد که رامین رضاییان در این بازی جنجالی اخطار نگرفته تا بدین ترتیب بتواند در دیدار آینده لیگ برتری مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898178

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)