Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام  محمود محمودی زاده امروز در آئین تودیع و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، اظهار داشت: تاکید بر تکرار  مسائل مهم و ارزشی با هدف جلوگیری از تحریف آن است همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته خود بر این مسئله تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع هشت ساله، تکرار دستاوردها را مفید و مثمرثمر عنوان کرد و افزود: در این هشت سال دفاع و در جبهه‌ها و پشت جبهه ها غیر از خدا هیچ چیز حاکم نبود و آنچه باعث می‌شد رزمندگان با کمترین امکانات بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند، خدا باوری و اعتماد به خدا بود.

محمودی زاده با تاکید بر مسئله خداباوری و اعتقاد به نصرت الهی بین رزمندگان و امام امت، بیان کرد: اگر انسان خداباور باشد، دچار ترس و اندوه نمی شود همانطور که در قرآن به آن اشاره شده است.

وی دومین برکت دفاع مقدس را بعد از اعتماد به خدا، اعتماد به خود و توانایی جوان‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: چون دستمان از همه جا کوتاه بود، با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» همانطور که امام راحل فرمودند، ابهت شرق و غرب را در جنگ شکستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر افزود: از نمونه‌های بارز خودباوری، پیشرفت در عرصه دفاعی و ساخت موشک بود که شهید تهرانی مقدم از نمونه جوانهای خودباور و معتقد به نصرت الهی در این زمینه، توانست پایه‌گذار قدرت موشکی ایران اسلامی باشد.

محمودی زاده سومین دستاورد دفاع مقدس را شکوفایی استعدادها بیان کرد و اظهار داشت: ابتکار عمل امام راحل و تدابیر سراسر ابتکار ایشان، باعث ایجاد جو "ما می توانیم" شده بود و بر همین اساس نگاه امام به مقوله جنگ، مانند دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی بود که با تشویق و ترغیب ملت توانستند حکومت شاهنشاهی پهلوی را ساقط کنند.

وی ادامه داد: امام راحل معتقد بودند که با حضور مردمی در عرصه دفاع مقدس و ایجاد زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه جنگ، مانند عبور از رود خروشان اروند یا ساخت پله‌ای خیبری و ... قطعا پیروز میدان نبرد ملت بزرگ ایران خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس چهارمین دستاورد دفاع مقدس را تحول در صنایع دفاعی کشور معرفی و بیان کرد: از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس ایجاد وحدت ملی بین اقوام و طوایف ایرانی، ارتش و سپاه و بسیج مردمی بود که حس وطن‌دوستی را در نهاد یکایک ملت بزرگ ایران نهادینه کرد.

محمودی زاده ضمن بیان تشابه ایجاد صحنه های زیبا در دفاع مقدس با صحرای کربلا، گفت: آنچه ما در دفاع مقدس دیدیم با توجه به سختی‌ها و مشکلات جز زیبایی نبود چون دین باوری در بین اقشار جامعه حاکم بود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس با اشاره به زیبایی اعزام به جبهه‌ها، شب‌های عملیات، تشییع جنازه مطهر شهدا، بیان داشت: جنگ ما تحولاتی از قبیل حق‌طلبی، ایثار و شهادت‌طلبی را در جامعه ایجاد و ماندگار کرد.

وی به ظهور تولد و تبلور تفکر بسیجی در سایه تاسیس مدرسه عشق و معرفی جوانان مخلص و جهادگر در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تفکر بسیجی یعنی داشتن روحیه اخلاص، ایثار، ساده زیستی، دینداری و شهادت طلبی.

محمودی زاده ثمر نگاه و تفکر بسیجی را نهراسیدن، اندوهگین نشدن و تسلیم رضای خدا بودن خواند و با اشاره به آیه «انّ معی ربی سیهدین» بیان داشت: وجه تمایز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی ولایت با دیگر نیروهای مسلح سایر کشورها، جنبه معنویت آن است که باعث می‌شود یک نفر در مقابل تعداد کثیری دشمن بایستد و مبارزه کند.

لازم به ذکر است در این آئین، حجت الاسلام ظهرابی توسط امور روحانیون سپاه فجر فارس به عنوان مسئول جدید نمایندگی در سپاه جهرم معارفه و از زحمات 4 ساله حجت الاسلام احمد گشتاسبی تقدیر شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مقام معظم رهبری سپاه ولی فقیه محمودی زاده سپاه فجر جهرم استان فارس دستاوردها نمایندگی ولی فقیه سپاه محمودی زاده دفاع مقدس امام راحل سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است