Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت غرامت ۲۰۰میلیاردی قرارداد مارک ویلموتس با مهدی تاج،  همچنان یکی از مباحث داغ ورزش کشور است و مشخص نیست این رقم نجومی از کدام محل قرار است تامین شود.

به گزارش تابناک ورزشی، چندین نماینده مجلس و همچنین مدیران نهادهای نظارتی پیشنهاد داده اند که این غرامت از جیب مقصران و امضاکنندگان قرارداد عجیب و مشکوک با ویلموتس پرداخت شود اما نکته عجیب اینجاست که هنوز وزیر ورزش که خود نیز در زمره مقصران و دخالت کنندگان در این قرارداد بوده، حرفی در این مورد نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان فیفا نیز با تحریک های واضح برخی جریانات داخلی در نامه ای مداخله جویانه ، تهدید کرده است که ورود نهادهای رسیدگی کننده به ماجرای غرامت ویلموتس تعلیق فوتبال ایران را در پی دارد.

در چنین شرایطی مردم نیز به انحا مختلف، مخالفت خود را با تامین بودجه لازم برای تسویه حساب با مربی ناکام بلژیکی از محل بودجه های دولتی آن هم در این شرایط بغرنج اقتصادی کشور و اوج گرانی‌ها و فشارهای معیشتی نشان داده اند.

در همین ارتباط برخی چهره های فعال اجتماعی و فرزندان شهدای محبوب مردم نیز گام به میدان گذاشته اند و پرداخت این خسارت از جیب مردم و بیت المال را خیانت نامیده اند. دختر شهید شیرودی که نام پدرش بر یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی کشور نهاده شده و تا چندی پیش مدیریت مجموعه ورزشی کشوری را برعهده داشت، موضع علنی گرفته است و مستقیما نقش مسعود سلطانی‌فر را نشانه رفته است.

فدراسیون فوتبال برای تامین ۱۵۰میلیون تومان در راه دریافت متن حکم فیفا در پرونده ویلموتس هم به زحمت افتاد و مشخص نیست از کجا می‌خواهد ۲۰۰میلیارد تومان خسارت را تهیه کند؟ رقمی که پرداخت آن از جیب مردم ، از سوی خانواده شهدا خیانت به خون شهیدان نامیده شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس مهدی تاج قرارداد ویلموتس سلطانی فر تیم ملی فوتبال غرامت حکم فیفا تابناک ورزشی قرارداد الجزایر الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی درخصوص تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگف وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان طی فردا (پنجشنبه) هشدار زردرنگ صادر کرد.

بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت دیدن سازه‌های موقت و احتمال خسارت دیدن نهال‌ها، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی پیش‌بینی شده است.

بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است

در این خصوص، سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سازمان هوانشناسی همچنین امروز و پیش از هشدار زرد، درخصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک هشدار نارنجی صادر کرده بود که براساس آن نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان فردا (پنجشنبه) دچار مخاطره جوی خواهند شد.

بر اثر این مخاطره جوی جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی پیش‌بینی شده است.

سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف

کد خبر 845200 برچسب‌ها سيل خبر مهم آب و هوا - ایران طوفان سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی