Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:54:21 GMT

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۷۵۰

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تغییر کرد

سید یاسر رایگانی با انتشار پستی در اینستاگرام از سخنگویی سازمان تعزیرات حکومتی خداحافظی کرد. محمدحسن سرابیان سخنگوی جدید تعزیرات است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حکمی "محمدحسن سرابیان" را با حفظ سمت معاون حقوقی و امور مجلس، به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم وی آمده است: "از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور آگاهی‌بخشی و معرفی عملکرد سازمان به مردم، تعامل و همکاری شایسته‌ای با اصحاب رسانه داشته باشید، امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در چارچوب قوانین و مقررات، در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید."

پیش از این سید یاسر رایگانی، سخنگویی سازمن تعزیرات حکومتی را به عهده داشت.

همچنین رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حکم دیگری "محسن عسکری" را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و تشریفات این سازمان منصوب کرد.

در بخشی از حکم وی آمده است: "امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها در چارچوب قوانین و مقررات، در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید."

تعزیرات: پرونده قاچاق 33 هزار تن آرد به علت سازمان‌یافته بودن به دادستانی ارجاع شدسکوت تعزیرات درباره وضعیت مبهم پرونده‌های قدیمی قاچاق سوخت در تهراندرخواست دوباره سازمان تعزیرات حکومتی برای افزایش اختیارات در برخورد با متخلفان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حكومتی سازمان تعزیرات حكومتی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مهاجریان مقدم گفت: پرونده حمل ۳۰ هزار نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهریز رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مهاجریان مقدم گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق می‌باشد، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال برای خودرو حامل سوخت قاچاق صادر که در مجموع متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده که حکم صادره از طرف اجرای احکام اجرا و مختومه شد. 


مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: ماموران نیروی انتظامی ایستگاه شهید مدنی مهریز از یک دستگاه کامیون محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهریز ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز