Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرد که مجموع تولید نفت این کشور هفته آینده به حدود ۲۶۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز از قاهره، شرکت ملی نفت لیبی (NOC) روز دوشنبه (۳۱ شهریورماه) در بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک این شرکت اعلام کرد که انتظار می‌رود مجموع تولید نفت لیبی در هفته آینده به حدود ۲۶۰ هزار بشکه در روز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت ملی نفت لیبی افزود: نفتکش‌ها از ۲۳ سپتامبر (دوم مهرماه) به‌طور پیاپی و ظرف ۷۲ ساعت نفت خام موجود در مخازن ذخیره‌سازی را حمل خواهند کرد و در چند روز آینده این روند در دیگر پایانه‌های امن ادامه خواهد داشت.

 

این در حالی است که شرکت ملی نفت لیبی در این بیانیه از بازگشت تدریجی مهندسان و کارکنان بومی به سایت‌های خود در میدان‌ها و بنادر امن برای آغاز عملیات تولید خبر داد. گام نخست تولید از پایانه‌های الحریقه و برقه برداشته خواهد شد و گام دوم از بقیه پایانه‌ها خواهد بود.

 

داده‌های رفینیتیو ایکون هم نشان داد یک نفتکش در حال نزدیک شدن به پایانه الحریقه است.

برچسب هالیبی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: لیبی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی نفت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان