Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و هافبک استقلال از چمن ورزشگاه محل دیدار با الاهلی عربستان بازدید کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نامجومجید نامجومطلق و فرشید اسماعیلی که برای برگزاری نشست خبری قبل از دیدار با الاهلی عربستان به ورزشگاه برگزاری این دیدار رفته بودند، به بازدید از وضعیت چمن پرداختند.

اگرچه چمن اکثر ورزشگاه های کشور قطر وضعیت بسیار خوبی دارد اما اوایل حضور استقلالی ها در دوحه بازیکنان نسبت به سفت بودن زمین تمرین خود اعتراض داشتند که البته زمین تمرین آنها تعویض شد و در چمن بهتری کار را جلو بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا امروز هم نامجومطلق و اسماعیلی به ورزشگاه الجنوب شهر دوحه که محل برگزاری دیدار با الاهلی است رفتند و از وضعیت چمن و همچنین امکانات آن دیدن کردند تا با شناخت از محل برگزاری وارد مسابقه حساس با نماینده عربستان شوند.

دیدار استقلال و الاهلی ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال دیدار استقلال و الاهلی مجید نامجومطلق محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول دیدار با الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد

دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود شب گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد