Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس که امسال چهلمین سالگرد آن است نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس تحت عنوان اقتدار ۴۰ در استان گلستان برپا شده است.

این رویداد در فضای نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی و به مدت ۷ روز میزبان علاقه‌مندان است. شهروندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ هر روز به تالار فخرالدین اسعد گرگانی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای انقلابی عملکرد و دستاوردهای خود در دوران دفاع مقدس را در معرض دید مردم قرار داده‌اند.

48

کد خبر 1435319

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴

جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO ۲۰۲۴ ارائه می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین‌الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO 2024 ارائه می‌کند.

ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (IRAN EXPO2024) به‌عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور که مورد حمایت وزارتخانه‌های امور خارجه و صمت نیز است از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

حضور بیش از 2 هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران

 جهاددانشگاهی نیز به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین‌الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای سازمانی این نهاد از سازمان تهران، واحد مازندران، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده‌ گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران را در غرفه‌ای با نام (ACECR) در سالن 10 این نمایشگاه در معرض دید بازرگانان خارجی قرار خواهد داد.

این نمایشگاه 8 تا 12 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 9:30 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها بیش از 3000 تاجر و بازرگان خارجی از 100 کشور جهان از نمایشگاه فوق بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود