Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون آموزشی وزیر بهداشت و درمان کشور با اشاره به توانمندی نظام آموزشی در رشته‌های پزشکی گفت: ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی در کشور دانشجوی خارجی جذب می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌اکبر حق‌دوست در حاشیه سفر به سمنان و افتتاح چندین طرح درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: نظام آموزشی در رشته‌های مختلف پزشکی بسیار توانمند است و گواه این مدعا تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت آموزش باکیفیت و کاربردی در دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجوی خارجی وجود دارد.

معاون وزیر بهداشت و‌ درمان کشور بیان کرد: 110 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مشغول تحصیل هستند و باید گفت این دانشگاه از دانشگاه‌های فعال، توانمند و‌ چابک کشور محسوب می‌شود.

حق‌دوست بر توسعه بیش‌ازپیش آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تأکید کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت کیفی آموزش این دانشگاه در سطح مطلوبی قرار دارد و این روند باید همچنان ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا به بیان تأثیر این موضوع بر حوزه آموزش این وزارتخانه پرداخت و گفت: کلاس‌های تئوری آموزش‌های پزشکی در سطح کشور با شیوع کرونا تعطیل شد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت و درمان کشور افزود: آموزش‌های بیمارستانی در کشور با شیوع کرونا رشد چشمگیری داشت.

هیچ موسسه‌ای نمایندگی جذب دانشجوی خارجی دانشگاه پیام نور را نداردبازگشت بیش از 15هزار دانشجوی خارجی دانشگاه‌های داخل به کشور خود40 هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می‌کنند

حق‌دوست با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دستیاران و اعضای هیئت‌علمی بالینی و افزایش فشار کار بر این اعضا گفت: از ظرفیت دانشکده‌های تخصصی برای ارتقای کیفی و کمی آموزش‌ها به نحو مطلوبی استفاده شد.

وی گفت: شیوع کرونا سبب شده است که پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید موکول به ترم بهاره شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت و درمان کشور اظهار داشت: شیوع کرونا توانمندی و ظرفیت بالای بخش درمان کشور را به‌خوبی آشکار کرد.

به گزارش تسنیم؛ امروز سه طرح آموزشی و‌ درمانی ازجمله مرکز آزمون الکترونیک، کلینیک آموزشی درمانی توان‌بخشی سالمندان و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سمنان افتتاح شد.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دانشجوی خارجی وزیر بهداشت درمان کشور شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود شهامت در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود. وی ادامه داد: تغذیه، محوری‌ترین مسئله در بحث سرطان است. شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، گفت: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟ شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟. شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ادامه داد: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود. شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات کارکنان بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه‌ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود