Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امروز آیین عملیات اجرایی بهره‌برداری از پروژه‌های ساخت  مسیر ۴۵ متری و پل سواره‌رو سردخانه (پایانه‌بار)، افتتاح ضلع غربی بولوار شهید رجایی در شهرک طرق و افتتاح پروژه‌های سامان‌دهی، اصلاح هندسی و ایجاد مسیر دسترسی به بهشت رضا (ع) از بزرگراه شهید شوشتری با حضور کلائی، شهردار مشهد، حیدری، رئیس شورای اسلامی مشهد، و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظمی معاون عمران حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در تشریح این ۳ پروژه در منطقه ۷ شهری مشهد گفت: بیش از ۶۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌هایی است که در منطقه ۷ شهرداری کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

او درباره آغاز عملیات پروژه ساخت  مسیر ۴۵ متری و پل سواره‌رو سردخانه (پایانه‌بار) افزود: به‌دلیل وجود پایانه مسافربری حجم زیادی خودرو سنگین در مسیر جاده سردخانه که به بزرگراه شهید شوشتری دسترسی پیدا می‌کند، رفت‌وآمد می‌کنند. در ۲۷۰ روز و با برآورد هزینه نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان، این پروژه را که در آن عرض مسیر ۴۵ متر خواهد شد، افتتاح خواهیم کرد.

معاون عمران حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهدتاکید کرد: با افتتاح این پروژه می‌توانیم مسیر خودرو‌های سنگینی که وارد پایانه می‌شوند و برگشتشان به بزرگراه شهید شوشتری را به هم متصل کنیم و نوید می‌دهیم که یکی از اتفاقات بزرگ حوزه ترافیکی شهر با این موضوع شکل خواهد گرفت.

کاظمی اظهار کرد: با همکاری راهبر استان، تمام دوربین‌های شهر برای ثبت پلاک خودرو‌های سنگین مجهز می‌شود، به این معنی که تردد خودرو‌های سنگین به بولوار کلانتری و صدمتری را که به‌صورت فیزیکی کنترل می‌کردیم، در ۲ ماه آینده به‌صورت مکانیزه کنترل می‌کنیم. همه دوربین‌های شهر برای طرح‌های محدوده قرمز، زرد، سبز و مسیر بولوار کلانتری و صدمتری به‌صورت آنلاین پلاک خودرو‌ها را برداشت و بلافاصله اخطار و ثبت جریمه می‌کنند.
او در ادامه درباره ایجاد مسیر دسترسی به بهشت رضا (ع) از بزرگراه شهید شوشتری تصریح کرد: در مسیر دسترسی به بهشت رضا (ع) در زمان‌های اوج شلوغی مثل چراغ‌برات، روزانه حدود ۱۷ هزار خودرو به بهشت رضا (ع) مراجعه می‌کنند و در روز‌های جمعه نیز این عدد به بیش از ۸۰۰۰ خودرو می‌رسد که جدا از شلوغی با مشکلاتی مثل آلودگی هوا و تصادف روبه‌رو می‌شویم.

معاون عمران حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: اردیبهشت‌ماه امسال عملیات دسترسی شهروندان از بزرگراه شهید شوشتری به بهشت رضا (ع) را اجرا کردیم. بر این اساس افرادی که قصد عزیمت به بهشت رضا (ع) را دارند، به‌جای ورود به جاده فریمان، از مسیر بزرگراه شهید شوشتری عبور می‌کنند و از طریق دوربرگردانی که در تقاطع بعد از خواجه‌اباصلت ایجاد می‌کنیم، وارد مسیر رفت به بهشت رضا (ع) می‌شوند.   کاظمی اظهار کرد: سومین پروژه که در منطقه ۷ است، خیابان شهید رجایی است که دسترسی به مجموعه طرق را فراهم می‌کند. باند آن در سال‌های قبل ساخته شده بود و باند شمالی آن به‌طول یک کیلومتر باقی مانده بود که به مجموعه آثار باستانی ایوان طرق دسترسی ایجاد می‌کند. عملیات اجرایی این پروژه در اسفندماه پارسال شروع شد و امروز این مسیر هزار متری هم به بهره‌برداری رسید.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمران و ترافیک کاهش ترافیک حمل و نقل و ترافیک بزرگراه شهید شوشتری خودرو های سنگین بهشت رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران از تملک و آزادسازی آخرین معارضان مسکونی در مسیر طرح آزادراه شهید شوشتری خبر داد.  

محمد شیری با تاکید براهمیت ترافیکی آزادراه شوشتری در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری گفت: از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این آزادراه در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ تملک و آزادسازی شد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: همچنین برای آخرین معارض مسکونی این طرح، مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر دریافت و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ شد و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضان طرح شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد.

محمد شیری گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری