Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از هشت طرح عمرانی حوزه سلامت اظهار داشت: از وزارت بهداشت و کادر پزشکی و درمان کمال تشکر را داریم چرا که در طول مدت بیماری کرونا با تمام وجود در جهاد سلامت انجام وظیفه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این تلاش یادآور حضور پزشکان در جبهه‌های نور علیه ظلمت است چراکه بنده در جزایر مجنون عملیات خیبر شاهد رشادت کادر درمان بودم.

او ادامه داد: تا این روحیه بین پزشکان و اقشار مختلف جامعه وجود دارد با یاری خدا قله‌های پیروزی را فتح خواهیم کرد.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: یک عقب ماندگی تاریخی در لرستان وجود دارد یعنی زیرساخت‌ها در استان در مقایسه با افزایش جمعیت و گسترش شهر‌ها توسعه پیدا نکرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: همچنین مشوق‌های مالی برای نیرو‌های انسانی که در مبارزه با کرونا در استان فعال هستند باید با توزیع عدل و انصاف صورت گیرد.

وی ادامه داد: کمبود یا نبود نیرو‌های فوق تخصصی در لرستان یک امر ضروری بوده و همچنین وجود یک مرکز جامع دیابت و فشارخون در این استان مورد نیاز می‌باشد.

او اظهار کرد: افزایش فضا‌های آموزشی و درمانی که در وضعیت فعلی محدود هست باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: تسریع در ساخت ساختمان بیمارستان آیت الله کمالوند که قرار است جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد شود ضروری می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: همچنین موارد به طور خاص برای بیمارستان‌های شهر‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد چرا که برخی از بیمارستان‌های استان فاقد دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن هستند.

او گفت: سهم لرستان از صندوق توسعه ملی با کسب اجازه از مقام معظم رهبری برای مقابله با ویروس کرونا ۴۵ میلیارد تومان می‌باشد که با توضیحات ارائه شده و نیاز به بازسازی و احداث زیرساخت‌های استان این مبلغ باید افزایش یابد.

هشت طرح عمرانی حوزه سلامت لرستان روز سه شنبه در قالب پویش سراسری "ره سلامت" با حضور ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل فاز دوم توسعه اورژانس بیمارستان شهید رحیمی و فاز چهار دانشکده دندانپزشکی خرم آباد، کلینیک ویژه تخصصی دورود و بلوک زایمانی بیمارستان شهدای هفت تیر این شهرستان است.

همچنین مرکز تشخیص و غربالگری سرطان بیمارستان‌های شهید چمران بروجرد، امام خمینی (ره) کوهدشت، امام جعفرصادق (ع) الیگودرز و شهید رحیمی خرم آباد در این آیین بهره برداری شد.

این طرح‌ها در مساحت ۱۰ هزار و ۴۱۷ مترمربع با هزینه ۴۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان افتتاح شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت فقیه ویروس کرونا افزایش اعتبار بازسازی و احداث وزارت بهداشت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد

اجلاس روسای FIU (مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی) کشورهای عضو بریکس و با حضور نمایندگان ۲۴ کشور به میزبانی روسیه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم جمهوری اسلامی ایران در اجلاس روسای مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی کشورهای عضو بریکس طی سخنانی با محوریت مکانیزم‌های کاهش ریسک استفاده از دارایی های مجازی برای اهداف پولشویی و تامین مالی تروریسم، بر لزوم همکاری‌های داخلی و بین المللی در جهت سوءاستفاده از دارایی‌های مجازی توسط تبهکاران و تروریست‌ها و مجرمین پولشویی تاکید کرد.

تاکید بر لزوم تدوین سازوکارهای تعمیق روابط و تعاملات بین کشورهای عضو بریکس در مسیر مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم از دیگر محورهای سخنرانی معاون وزیر امور اقتصادی در این نشست بود.

برگزاری نشست‌های دو جانبه با روسای واحدهای اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم کشورهای عضو بریکس از جمله برنامه‌های نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست است.

لزوم برنامه‌ریزی موثر در اشتراک ظرفیت‌های موجود کشورهای عضو در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اشتراک گذاری دانش فنی و آموزشی در بهبود مستمر فرآیندهای اجرایی و رگولاتری، تشکیل کمیته‌های کارشناسی و بررسی، حوزه‌های کاری مشترک و لزوم حمایت کشورهای عضو از یکدیگر در مجامع بین المللی از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار جلسه شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بریکس قرار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان