Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@12:49:25 GMT

مسئولین باید در مشکلات مردم شریک باشند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۹۵۵

مسئولین باید در مشکلات مردم شریک باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و مسکن مددجویی قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رسیدگی به محرومان و مستمندان با فرمان امام خمینی (ره) از همان ابتدای انقلاب اسلامی یکی از افتخارات انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر ایجاد امنیت در کشور، فعالیت در مسئله محرومیت‌زدایی و رسیدگی به فقرا طبق اساسنامه تأسیس سپاه از وظایف سپاه است که در طول چهل سال قدم‌های موثری در این زمینه برداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فعالیت در زمینه محرومیت‌زدایی و رسیدگی به فقرا از دستورات دین مقدس اسلام است.

قریشی ضمن بیان روایتی از حضرت امیرالمومنین، گفت: طبق فرمایش امیرالمومنین علیه السلام که فرموده‌اند "آیا قانع باشم که به من بگویند امیرالمومنین اما من در مشکلات مردم با آن ها شریک نباشم"، مسئولین نیز باید از حضرت تأسی گرفته و در مشکلات مردم شریک آن‌ها باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس آذربایجان غربی امام خمینی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در اجتماع مردم ایلام که به حمایت از حملات موشکی دیشب سپاه به سرزمین‌های اشغالی گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: اقدام شجاعانه دیشب ایران، هیمنه پوشالی اسرائیل و همپیمانان غربی و عربی این رژیم جعلی را در هم شکست.

وی افزود: ایران سال ۵۷ در حالی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید که کمترین امکانات نظامی و دفاعی داشت، اما اکنون به یکی از ابرقدرت‌های موشکی و دفاعی منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایران به عنوان یک قدرت دفاعی در منطقه و سطح بین‌الملل شناخته می‌شود و به کرات موجب خفت و خواری اسرائیل و همپیمانش آمریکا شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: نصرت و عده به حق الهی در نابودی اسرائیل خبیث و آمریکا نزدیک است.

وی تاکید کرد: مردم حامی ولایت هستند و باید مسئولان با خدمات رسانی مطلوب به جامعه، این اتحاد و یکپارچگی مستحکم‌تر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد