Web Analytics Made Easy - Statcounter

درنخستین روز از آخرین هفته دفاع مقدس قرن، شهروندان قیامدشت با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر ضمن تجدید میثاق با این کبوتران خونین بال میهن اسلامی، بر تداوم راه آنان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محفل " روایت حماسه سازان" شهر قیامدشت در جوار مزار شهدای گمنام این شهر در بوستان آزادی برگزار شد، با حضور و بیان خاطرات سردار جانباز، حاج " حسین کاجی" از دوران دفاع مقدس جلوه ای ویژه به برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بخشید و عطر ایثار و شهادت را بیش از پیش در شهر ایمان و اخلاق تجلی ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معنوی که با حضور پرشور شهروندان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برگزار شد،امام جمعه، بخشدار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نیروی انتظامی و بسیج و روسای ادارات شهر قیامدشت، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خاوران،  نمایندگان امور ایثارگران فرمانداری، بنیاد شهید و اصحاب رسانه شهرستان ری نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهر قیامدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسابقات فوتسال جام شهدا با حضور یازده تیم از ابتدای سال جدید در روستای مزرعه نو آغاز شد و در دیدار پایانی آن دو تیم شهدای شمس آباد از بخش عقدا و معدن سورک از شهرستان میبد به مصاف هم رفتند که تیم شهدای شمس آباد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و قهرمان شد.

 

مراسم اختتامیه و اهدا جام قهرمانی با حضور محمدی رئیس تربیت بدنی شهرستان اردکان دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مزرعه نو اعضای هیات فوتبال شهر عقدا و جمعی از علاقه‌مندان در سالن ورزشی روستای مزرعه نو برگزار شد.


لازم به ذکر است که جام فوتسال شهدا در روستای مزرعه نو یکی از باسابقه‌ترین و پرشورترین جام‌های ورزشی در بخش عقدا است.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا