Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:33:18 GMT

مجموعه پوستر مثل خودش در استان کرمان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۹۶۸

مجموعه پوستر مثل خودش در استان کرمان تولید شد

گروه استان‌ها- رئیس حوزه هنری استان کرمان از تولید مجموعه پوستر "مثل خودش" روایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجتبی اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید مجموعه پوستر "مثل خودش" در استان کرمان اظهار داشت: این مجموعه پوستر در بردارنده روایت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نخستین روز هفته دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از این مجموعه رونمایی شده است افزود: مجموعه پوستر "مثل خودش" به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و صدا و سیمای مرکز استان کرمان تولید شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با عنوان اینکه کمیل کریمی تصویرسازی، احمد ایزدی نگارش روایات، امین زاده‌تقی مدیریت تولید مجموعه پوستر "مثل خودش" را به عهده دارد گفت: کمیک موشن‌های مجموعه "مثل خودش" نیز با متحرک سازی محمد فلاحیان، گویندگی امیرمشتاق رودساز و صدابرداری سامان مهدوی در هفته دفاع مقدس از طریق شبکه استانی کرمان و فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی از اهدای تندیس چهره هنر انقلاب اسلامی در سال 98 نیز به احمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب "آن بیست و سه نفر" و "اردوگاه اطفال" خبر داد و افزود: روند انتخاب چهره سال  هنر انقلاب اسلامی با فعال شدن ستاد "هفته هنر انقلاب اسلامی" در بهمن ماه سال98 آغاز شده است.

اسدی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و لغو برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی، معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی را تا هفته دفاع مقدس به تعویق انداخت.

فلسفه تشکیل لشکر وابستگان شهید سپهبد قاسم سلیمانی از زبان فرمانده؛ این لشکر مروج مکتب حاج قاسم و گام دوم انقلاب استروایت حاج قاسم سلیمانی از شکل گیری تیپ نیروهای کرمان در دفاع مقدس/ چرا «ثارالله» انتخاب شد؟نخستین موزه دفاع مقدس کشور با تدبیر حاج قاسم در استان کرمان ساخته شد

وی عنوان کرد: معیارهایی مانند "خلق اثری با انتشار و یا گستره مخاطب بالا"، "سوابق ارزنده در خصوص آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی"،  "فعالیت مؤثر در جبهه فرهنگی و هنری انقلاب"، "دارا بودن تجربه جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی" و "واکنش هنرمندانه به جریان‌های معارض فرهنگی در انتخاب و معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی مد نظر بوده است.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان هنر انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی مجموعه پوستر استان کرمان دفاع مقدس مثل خودش حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، گفت: این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی شامگاه چهارشنبه _هشتم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: مجمع نیروهای انقلاب حدود ۱۴ سال پیش شکل گرفته و تا به امروز فعالیت مؤثری داشته است.

وی با بیان اینکه این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند، افزود: سال گذشته به‌واسطه برگزاری انتخابات سال پر کاری برای مجمع نیروهای انقلاب بود؛ این مجمع از حدود ۴۰ تشکل و یکصد نفر عضو حقوقی تشکیل شده و در مقاطع مختلف به انجام مسئولیت‌های خود می‌پردازد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، تاکید کرد: در سال گذشته شاهد بی مهری‌هایی بودیم اما خوشبختانه درگیر هیچیک از حاشیه‌سازی‌ها نشدیم.

کد خبر 739795

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس