Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه موفقیت‌های پیاپی برند «زی»، محصول شرکت «زرسیما»، این برند در چهار بخش نامزد جایزه‌ی بین‌المللی خلاقیت گرتی در کشور فرانسه شده است.

این دومین موفقیت برند «زی» بعد از دریافت دو گواهی راهیابی به فهرست کوتاه جشنواره‌ی بین‌المللی نیویورک است. برند زی در رقابت تنگاتنگ و فشرده با برندهای بزرگی نظیر کوکاکولا، برگر کینگ، ژیلت، لوکس، سامسونگ، لگو و گوگل، که با بودجه های هنگفت حمایت می شوند، نامزد نهایی گرتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورانی از معروف‌ترین و معتبرترین آژانس‌های بین‌المللی در این جشنواره به داوری می‌پردازند.

زی توانسته در قسمت «ارتباطات یکپارچه» و « ارتباطات جایگزین» از ۲۴ جایگاه، فینالیست دو جایگاه شود؛ و در قسمت «سلامت یکپارچه» و «سلامت جایگزین» نیز از ۱۴ جایگاه فینالیست، دو جایگاه دیگر را به خود اختصاص دهد.

در توضیح این جشنواره لازم است اشاره شود که بخش ارتباطات این جشنواره به کمپین‌هایی می‌پردازد که بر پایه‌ی برندینگ طراحی شده‌اند و از داستان‌سرایی و خلاقیت برای انتقال پیامشان به مخاطب بهره‌ می‌برند.

در بخش سلامت این جشنواره نیز برندهایی بررسی می‌شوند که نگاه خلاقانه‌ی آن‌ها زندگی مخاطبین را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یا به رشد و سلامت فردی مخاطب کمک می‌کند. در هر دو بخش ارتباطات و سلامت، معیارهای ارزیابی بر قدرت ایده و چالش و راه‌حل نهفته در آن در کنار اثربخشی و قابلیت توسعه‌ی ایده در مدیوم‌های مختلف تمرکز دارد.

این موفقیت مدیون متخصصین برجسته ای است که در زمینه های زیر برند «زی» را یاری کردند: مدیر دیزاین: میترا شاهسوند - مدیر مارکتینگ: پریسا آقاخانی - مدیر برند: نبراس حسینی - کپی‌رایتر: رضا اسلام‌پناه - موسیقی و جینگل: کریستف رضاعی - تصویرسازی دیجیتال: حمید دانشفر - تصویرسازی داستان برند: صبا نصیری - عکاسی پرتره‌ها: علیرضا فانی - طراح گرافیک: مرضیه پردل، بهاره بالغ‌نژاد، شقایق بوند - گرافیک اجرایی: حامد شعبانی صمغ آبادی - مدیر ارتباطات  بین‌الملل: هومن یگانی - تولید ویدیوهای اینستاگرام: شبکه آفتاب - تولید ویدئوی معرفی پروژه: استودیو خلاق مودندو

2121

کد خبر 1435311

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم)
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه