Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «جنبش حماس» در بیانیه‌ای که به مناسبت فرارسیدن هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی خود قرار داد، افزود که این سازمان نتوانسته مردم فلسطین را از اقدامات تروریستی که در طی  72 سال گذشته هر روز علیه آنها از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، محافظت کند یا آنها را در دستیابی به حقوق خود برای آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت که یکی از اصول اساسی این سازمان است، کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس در این بیانیه تاکید کرد که این شکست شرم‌آور برای سازمان ملل تا زمانی‌که حق خود را باز یابد و گناهی را که مرتکب شده است، اصلاح کند، باقی خواهند ماند.

این جنبش با اشاره به اینکه مراسم رسمی بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان ملل متحد دیروز آغاز شد و همه در مورد دستاوردهای بزرگ و چالش‌های آینده آن صحبت کردند، افزود: این سازمان در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی در بسیاری از مناطق جهان نقش بسزایی داشته و به طور جدی در جهت‌دهی قطب نمای بین‌المللی به سمت چالش‌های بسیاری که تهدیدی واقعی برای تمام بشریت به شمار می‌روند، نقش داشته است.

حماس با بیان اینکه " اما متاسفانه هیچ‌کس در مورد شکست ناخوشایند این سازمان صحبت نکرد" ، اضافه کرد: این سازمان در سال 1945 در "کنفرانس سانفرانسیسکو" تاسیس شد تا در همه جای دنیا " حکومت قانون را جایگزین حکومت زور " کند،  اما به نظر می‌رسد که این قانون در مورد رژیم اشغالگر اسرائیل اعمال نمی‌شود.

حماس ، ادامه تجاوز به حقوق مردم فلسطین را یکی از مهمترین دلایل ناامنی و صلح بین‌الملل دانست و ابراز امیدواری کرد که سازمان ملل با جدیت برای کمک به مردم فلسطین جهت دستیابی به حقوق خود در آزادی و استقلال و خلاص شدن از شر اشغالگران نژادپرست منفور کمک کند. 

این جنبش مقاومت فلسطینی ابراز امیدواری کرد که صلح و پیشرفت در گوشه و کنار کره زمین حاکم باشد و بسیاری از آرزوهای بشر برای ریشه‌کن کردن فقر، بیکاری ، نژادپرستی و بی‌سوادی محقق شود.

سخنرانی رهبران کشورها در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل قرار است از امروز (سه‌شنبه) آغاز شود. با توجه به شیوع "ویروس کرونا" در جهان، سخنرانی‌های این اجلاس امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد آسیای غربی جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد آسیای غربی جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین سازمان ملل متحد آسیای غربی جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین اخبار کنکور سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

دیگر خبرها

  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند