Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر به خانواده‌های ایثارگران و شهدا با چهار وزارتخانه و سازمان تفاهم‌نامه منعقد شده است. - اخبار استانها -

عبداله مرتضوی در حاشیه مراسم زنگ ایثار و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان اظهار داشت: در شهرستان‌های استان تهران 8 هزار و 800 شهید، 24 هزار جانباز و 1400 آزاده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان کرد: همه مسئولان باید در برابر خانواده‌های ایثارگران سرفرود آورند و به بهترین شکل ممکن فداکاری‌ها و رشادت ایثارگران را پاس بدارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: با توجه به سیاست‌های معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، حوزه‌های مسکن، اشتغال و درمان ایثارگران در دستورکار بنیاد شهید قرار دارد و برای انجام این وظایف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مرتضوی به تفاهم‌نامه رئیس بنیاد شهید با چهار وزارتخانه و سازمان برای خدمات‌دهی مطلوب خانواده‌های ایثارگران اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید با وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و سازمان صدا و سیما تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

استاندار زنجان: اولویت دستگاه‌های دولتی رفع مشکلات خانواده شهدا باشدهفته دفاع مقدس| طرح سردار سلیمانی برای جمع آوری خاطرات خانواده شهدا چه بود؟یک میلیون نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح و خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

مرتضوی به وجود 39 مدرسه شاهد در شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و اظهار داشت: مدارس شاهد بنیاد شهید موفقیت‌های بسیار خوبی را در عرصه علم با تلاش فرهنگیان را به ثبت می‌رساند که در این رابطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ماموریت‌های بنیاد شهید است خاطرنشان کرد: با همکاری صدا و سیما، ارگان‌ها و نهادهای مردمی نخواهیم گذاشت فرهنگ ایثار، رشادت، شهادت و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی در جامعه کم رنگ شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان های استان تهران خانواده های ایثارگران بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد