Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-جلسه شورای قضایی استان سمنان صبح امروز با حضور اعضا در محل سازمان بازرسی این استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - جلسه شورای قضایی استان سمنان صبح امروز با حضور اعضا در محل سازمان بازرسی این استان برگزار شد.

محمدجعفر عبدالهی، رییس کل دادگستری و رئیس شورای قضائی استان سمنان در این جلسه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تابلوی افتخارات نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی افزود: اقتدار کشور در تابلوی شجاعت شهامت و شهادت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس رخ نمایی میکند.

وی با بیان اینکه همدلی و وحدت مردم در طول دفاع مقدس رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان بود گفت: دفاع مقدس الگوی قابل اقتباس برای حل مشکلات کشور است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین گفت: در حال حاضر کار‌های بزرگی به دستگاه قضا سپرده شده که اگر همه آن‌ها به خوبی انجام شود بخش بزرگی از مشکلات کشور مرتفع میشود.

رئیس شورای قضائی استان سمنان گفت: انسجام اجتماعی - یکدلی و یکپارچگی شرط موفقیت هر جامعه‌ای است و مجموعه سازمان‌های تابعه در دستگاه قضا همین الگو را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حال امروز بازار خوب نیست تاکید کرد: دستگاه قضا با جدیت با اخلالگران جامعه در هر موضوعی بویژه مسائل حوزه معیشت مردم برخورد می‌کند.

عبداللهی افزود: وظیفه حمایت از حقوق شهروندان از زمره وظایف ماست.

در ادامه این جلسه مدیر کل بازرسی استان هم گفت: سازمان بازرسی در راستای نظارت عالی قوه قضائیه تشکیل شده است.

حجت الاسلام رشید زاده گفت: نظارت و باررسی عملکرد دستگاه‌های اداری یکی از مهم‌ترین وظیفه این سازمان است.

وی گفت: راه اندازی سامانه‌های شکایات برای بررسی موضوعات شکایات در دستگاه‌های اداری از دیگر وظایف این سازمان است.

وی گفت: در همین راستا در ۶ ماهه امسال سازمان بازرسی استان ۹۰۹ مورد شکایات را بررسی کرده است این در حالی است که در ۶ ماهه مشابه سال گذشته تعداد ۴۸۱ مورد شکایت اعلام و بررسی شده بود.

در این جلسه مقرر شد سازمان تعزیرات حکومتی نظارت بیشتری بر بازار بمنظور کنترل قیمت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سمنان شورای قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سمنان شورای قضایی سازمان بازرسی استان سمنان دستگاه قضا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: در کنار مردم فلسطین هستیم

دستیار وزیر امور خارجه چین با بیان اینکه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان، برای بشریت غم‌انگیز بود، تصریح کرد: پکن در کنار مردم فلسطین ایستاده است.

به گزارش مشرق، خواچونینگ سخنگوی و دستیار وزیر امورخارجه چین در شبکه اجتماعی ایکس امروز (جمعه ۳۱ فروردین) با بیان اینکه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان، برای بشریت غم‌انگیز بود، تصریح کرد: پکن و اکثریت کشورها در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

وی به نقل از وانگ یی رئیس دیپلماسی چین، اظهار داشت: آمریکا باید خود برتری را کنار بگذارد و به صدای جامعه جهانی توجه کند.

وانگ با بیان اینکه کشورها در سازمان ملل با یکدیگر برابرند، تصریح کرد:هیچ کشور عضو این سازمان از جمله آمریکا نباید در رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قطعنامه های شورای امنیت سازمان مستثنی یا از هیچ امتیازی برخوردار باشد.

لین جیان سخنگی وزارت امور خارجه چین هم امروز اظهار داشت: تشکیل یک کشور مستقل آرزوی دیرینه مردم فلسطین بوده و پیوستن رسمی به سازمان ملل گامی کلیدی در این روند تاریخی است.

وی با بیان اینکه فلسطین در اوایل سال۲۰۱۱ درخواست عضویت در سازمان ارائه داد که با مخالفت واشنگتن متوقف شد، افزود: وتوی آمریکا بار دیگر تاریخ و مردم جهان شاهد این رفتار بودند

لین با تاکید بر اینکه پکن همیشه در کنار صلح، عدالت و وجدان در مورد مساله فلسطین ایستاده است، اذعان کرد: ما قاطعانه از تبدیل وضعیت فلسطین به عضویت کامل سازمان ملل متحد حمایت می‌کنیم و به همکاری با طرف‌های مربوطه برای آتش‌بس در نوار غزه، تسهیل وضعیت بشردوستانه و ترویج اجرای طرح راه‌حل ۲دولتی ادامه خواهیم داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • چین: در کنار مردم فلسطین هستیم
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود