Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه استان در وضعیت فوق قرمز کرونایی به سر می‌برد، ستاد مبارزه با کرونا اعمال محدودیت‌های بیشتری را تصویب کرده است.

محمد رضا پورمحمدی، استاندار استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه استان در وضعیت فوق قرمز کرونایی به سر می‌برد ستاد مبارزه با کرونا محدودیت‌های بیشتری را آذربایجان شرقی تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورمحمدی خاطرنشان کرد: در این راستا، حضور دانش آموزان در مدارس به مدت یک ماه ممنوع شده است و در مدت تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

استاندار استان آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها برگزاری مجالس ترحیم و غیره با محدویت همراه است همچنین از مدیران خواسته ایم تا در صورت ضرورت از ویدئوکنفرانس برای برگزاری جلسات و همایش‌ها استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی ستاد مبارزه با ویروس کرونا آموزش پرورش تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

رضا همتی‌زاده اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت شش صبح روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در دو لاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌شوند که از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر را دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند