Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:41:37 GMT

آغاز اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۳۳۶

آغاز اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه

اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از هفته اول آبان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی سرمربی ، حسن روحانی ، سعید حسنی پور و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی کاراته کشورمان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته با سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد ملی پوشان کشورمان از روز شنبه 5 مهر طبق برنامه مربی بدنساز و زیر نظر مربیان تیم، تمرینات خود را به صورت انفرادی و خارج از اردو آغاز کنند. بعد از گذشت یک ماه از این تمرینات، اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی آغاز خواهد شد.   پقرار است در مرحله نخست اردوی تیم ملی ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، امیر مهدی زاده و بهمن عسگری حضور داشته باشند. البته ممکن است تعداد ورزشکاران حاضر در اردو به 6 نفر نیز افزایش یابد که تصمیم گیرنده نهایی درباره این موضوع سید شهرام هروی است.     ملی پوشان کاراته ایران خود را آماده حضور در رقابت های انتخابی کاراته در رباط مراکش می کنند. تا به امروز دو سهمیه المپیک کاراته ایران در بخش مردان قطعی شده است.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تپانچه کشورمان در سال ۱۴۰۳ با دعوت از ۹ ورزشکار آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هشتمین مرحله از اردوهای تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس 2024 و نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تپانچه در سال 1403 با دعوت 9 ورزشکار از 5 فروردین ماه در تهران آغاز شد و این اردو تا 15 فروردین ماه و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خورا در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار