Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:03:51 GMT

انهدام باند سرقت از منازل در کرج

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۴۲۷

انهدام باند سرقت از منازل در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در مناطق مختلف شهر کرج با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه برای کارآگاهان محرز شد که سارقان با خودروهای مسروقه و در گروه‌های سه و چهارنفره در ساعات ابتدایی شب پس از شناسایی منازل خالی از سکنه با زدن زنگ آیفون، پرتاب کردن سنگ‌ریزه به شیشه‌های پنجره مشرف به خیابان و اطمینان از خالی بودن خانه، با شیوه تخریب درهای ضد سرقت، پنجره روی و بالکن روی و تخریب جک‌های در ورودی پارکینگ وارد منزل شده و اقدام به سرقت اقلام با ارزش همچون طلا و نقره، لپ تاپ، لوازم آشپزخانه و اقلام صوتی و تصویری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان اظهار کرد: با توجه به اینکه سارقان هیچ گونه ردی از خود برجای نگذاشته بودند، اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی در نهایت ردپای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای را در این سرقت‌ها مشاهده کرده و با توجه به اینکه نامبرده در استان‌های مختلف تردد داشته با تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی یکی از سارقان را در منطقه خرمدشت کرج دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهم در ابتدا، منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۹۰ فقره سرقت از منزل در سطح استان‌های البرز، تهران، مازندران و آذربایجان شرقی با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در ادامه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی مخفیگاه همدستان متهم را در شهریار شناسایی کرده و با دریافت نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین با اشاره به دستگیری ۲ مالخر و کشف بخشی از اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان، افزود: بخشی دیگر از اموال مسروقه هم که به مال‌خران فروخته شده بود، کشف شد.

وی ادامه داد: با تلاش کارآگاهان تاکنون ۴۰ نفر از مال باختگان این پرونده شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

محمدیان با بیان اینکه ارزش اموال سرقت شده بر اساس نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند برای اطلاع از وضعیت اموال سرقت شده خود به سامانه نما پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 5030292

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهر کرج استان البرز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور