Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:47:23 GMT

تحقق یک وعده در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۴۳۰

تحقق یک وعده در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

مقدم از عملیات زیرسازی، دال‌گذاری، قیرپاشی و آسفالت بخشی از منطقه شرف‌آبادخبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نستهن مقدم در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۱۲ هزار مترمربع از منطقه شرف آباد بصورت کامل زیر سازی و قیرپاشی شده است و عملیات آسفالت این منطقه در حال انجام است.

مقدم با بیان اینکه آسفالت این منطقه نیز تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید عنوان کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده است که طرح توسط شهرداری بصورت امانی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح خیابان های شهید ذاکر زاده ( مهر سابق ) و ۵ فرعی منشعب  در این پروژه پوشش داده شدند که عملیلت جدول گذاری این منطقه نیز بزودی شروع بکار خواهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰