Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا علی فتح اللهی عصر سه شنبه در جلسه پی گیری طرح های اشتغالزایی در فرمانداری با اشاره به فرصت سوزی در حوزه شرکت های تعاونی در سراسر استان گیلان باید از فرصت ها و توانمندی های شرکت های تعاونی در بخش های مختلف بهره مند شویم.

وی اظهار داشت: شرکت های تعاونی روستایی زمانی زبانزد فعالیت های روستایی در روستاها بودند اما نتوانستند همزمانخود را با توجه به شرایط پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه اقتصاد در توسعه و پیشرفت هر منطقه نقش اول را دارد، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه برای پیشرفت و توسعه همان مناطق بهره مند شد و در نهایت سود آن به مرم برگردد.

وی با اشاره به اهمیت طرح های گردشگری برای پیشرفت و توسعه در مناطق و روستاهای مختلف اظهار داشت: این طرح ها علاوه بر اشتغالزایی نقش مهمی در اقتصاد منطقه خواهند داشت.

فتح اللهی با اشاره به اینکه شاخص های برخورداری در زمینه های مختلف در شهرستان رشت زیبنده رشت به عنوان مرکز استان گیلان نیست، اضافه کرد: باید برای رفع کاستی ها و مشکلات و ارتقاء شاخص ها اراده مان را قوی کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم دهیاران در روستاها بیان داشت: دهیاران و بخشداران در شهرستان رشت  زیرمجموعه معاون عمرانی فرماندار هستند لذا ارزیابی من از این معاونت به چگونگی ایفای نقش دهیاران و بخشداران و انجام وظایف آنان است.

شهرستان رشت در مرکز استان واقع شده که از شمال به دریای خزر و شهرستان انزلی، از جنوب به شهرستان  رودبار، از شرق به شهرستانهای سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و از غرب به شهرستانهای صومعه سرا، فومن و شفت متصل میباشد که دارای ۱۴۲۷ کیلومتر مربع وسعت، ۶ بخش، ۷ شهر، ۱۸ دهستان و ۲۹۳ روستا و جمعیت ۹۱۸۴۴۵ نفر که ۶۹۸۰۱۴ نفر شهری و ۲۲۰۴۳۱ نفر روستایی به عبارت دیگر ۷۶ درصد جمعیت شهری و ۲۴ درصد روستایی می باشند.

برچسب‌ها رشت اشتغال زایی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت اشتغال زایی گیلان رشت اشتغال زایی گیلان اخبار کنکور شرکت های تعاونی شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳