Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که اگر شرایط مناسب نباشد از این تیم جدا خواهد شد. - اخبار ورزشی -

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و به قراردادم نیز پایبند هستم به همین دلیل در تمرینات حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دو سه تیم خوب در لیگ برتر پیشنهاد دارم و یک پیشنهاد خارجی هم داشتم که رسانه‌ای نکردم. با این حال برای ماندن دو مسئله برای من مهم است که یکی مربوط به قراردادم و دیگری مربوط به شرایط تیم است.

وی ادامه داد: فصل گذشته با ذوب‌آهن به توافق رسیدم ولی باید در مورد قراردادم فصل آینده با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم. امیدوارم حال آقای محمدی خیلی زود خوب شود تا دوباره بتواند در باشگاه فعالیت کند. متاسفانه در ایران ثانیه به ثانیه همه چیز گران می‌شود، ما با دلار 11 هزار تومانی قرارداد امضا می‌کنیم ولی دلار به 27 هزار تومان می‌رسد. در مورد وضعیت قراردادم و مسائل مالی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا وضعیت مشخص شود، اگر شرایط مناسب نباشد من هم مثل خیلی از بازیکنان که از ذوب‌آهن جدا شدند، جدا خواهم شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: فصل گذشته نتیجه نگرفتیم و طبیعتا انتظارات از ذوب‌آهن بالا است. تیم ما با جدایی چند بازیکن تاثیرگذار نیاز به جذب بازیکن دارد. نمی‌دانم باشگاه با چه نفراتی در حال مذاکره است ولی تیم ما اگر می‌خواهد برای کسب سهمیه یا قهرمانی بجنگد نیاز به بازیکنان با کیفیت داریم. اگر هم قرار است فقط در لیگ برتر بمانیم که داستان فرق می‌کند. دوست دارم بمانم ولی به شرطی که شرایط مهیا باشد.

وحید محمدزاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که اگر شرایط مناسب نباشد از این تیم جدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال ذوب آهن اصفهان شرایط مناسب نباشد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟

در ادامه اجزای تشکیل دهنده ستون gc و نکات مهم در انتخاب ستون gc را بررسی می کنیم.

ستون GC چیست ؟

ستون کروماتوگرافی گازی، قلب تپنده دستگاه کروماتوگرافی گازی است که در آن ترکیبات مختلف بر اساس توزیع بین فاز متحرک (گاز) و فاز ساکن (مایع یا جامد) جدا می شوند. این فرآیند به تحلیل و شناسایی مواد فرار در نمونه های مختلف کمک می کند.

انواع ستون GC (ستون های کروماتوگرافی گازی) ستون های پرشده (Packed Columns)

این ستون ها به گفته وب سایت فروشگاه لوازم آزمایشگاهی پارسا parsalab.com معمولاً از فولاد، شیشه یا تفلون ساخته شده و با ذرات جامدی مانند سیلیکا پر می شوند که فاز ساکن را به خود جذب می کند.

دارای لایه نازکی از فاز ساکن بر روی دیواره داخلی هستند. طول بیشتر و قطر کوچک تر دارند. عمل جداسازی بهتری دارند. مناسب برای آنالیز گازهای متغیر و ترکیبات آلی. مشاهدۀ قیمت انواع ستون GC ستون های موئینه (Capillary Columns)

این ستون ها دارای دیواره ای نازک از فاز ساکن هستند و به دلیل فشار کمتر، عمل جداسازی در آن ها با کیفیت بالاتری انجام می شود.

دارای لایه نازکی از فاز ساکن بر روی دیواره داخلی هستند. طول بیشتر و قطر کوچک تر دارند. عمل جداسازی بهتری دارند. مناسب برای آنالیز گازهای متغیر و ترکیبات آلی. قیمت ستون gc

برای خرید یا اطلاع از قیمت ستون gc می‌توانید با شرکت پارسا عرضه کننده انواع ستون gc تماس حاصل کنید.

تلفن دفتر فروش: ۴۴۲۹۷۲۹۲

پاسخگویی پیامکی و تلگرامی: ۰۹۱۹۶۷۸۷۷۱۸

انواع ستون کپیلاری

این ستون ها به سه دسته تقسیم می شوند:

ستون لوله باز روکش پشتیبانی (SCOT) ستون لوله باز دیواره پوششی (WCOT) ستون لوله باز لایه متخلخل (PLOT) روش استفاده از ستون کروماتوگرافی گازی (ستون gc)

نمونه ها ابتدا به بخار یا گاز تبدیل می شوند و سپس با کروماتوگرافی گازی اجزاء آن ها جداسازی و شناسایی می شوند.

فاز متحرک (گاز حامل) نقش انتقال آنالیت ها را در ستون دارد.

فاز ساکن می تواند جامد یا مایع باشد. از این دسته بندی نوع های کروماتوگرافی گازی به نام های کروماتوگرافی گاز-جامد (GSC) و کروماتوگرافی گاز-مایع (GLC) می شناسیم.

کاربرد ستون کروماتوگرافی گازی جداسازی ترکیبات فرار و تحلیل آن ها. شناسایی مولکول ها با استفاده از طیف سنجی جرمی. استفاده در آزمایشگاه ها برای تجزیه و تحلیل مواد. ویژگی های ستون gc ابعاد لوله ها: معمولاً 1.5 تا 10 متر طول و 2 تا 4 میلی متر قطر دارند. مواد ساخته شده: از فولاد ضد زنگ یا شیشه ساخته می شوند. ساختمان و اجزای تشکیل دهنده ستون gc

ستون کروماتوگرافی گازی عمدتاً شامل بخش های زیر است:

گاز حامل: معمولاً هلیوم، نیتروژن یا هیدروژن به عنوان گاز حامل استفاده می شود. سیستم تنظیم کننده مقدار گاز: برای کنترل دبی گاز حامل. محل تزریق نمونه: جایی که نمونه ها برای تجزیه و تحلیل وارد سیستم می شوند. ستون کروماتوگرافی: قلب دستگاه که وظیفه تفکیک و جداسازی مواد را بر عهده دارد. کوره و سیستم تنظیم درجه حرارت: برای کنترل دمای ستون و محل تزریق. آشکارساز: برای شناسایی ترکیبات جدا شده. سیستم شناساگر: برای ثبت و تجزیه و تحلیل داده ها. ویژگی های بهترین مدل های ستون کروماتوگرافی گازی

بهترین مدل های ستون کروماتوگرافی گازی باید دارای ویژگی های زیر باشند:

کارایی بالا در جداسازی و تجزیه و تحلیل طیف وسیعی از آنالیت ها. دقت و صحت در آنالیز نمونه ها. سازگاری با انواع آشکارسازها. مقاومت در برابر فشار و دمای بالا. طول عمر و دوام مناسب. روش تمیز کردن و نگهداری از ستون gc

برای تمیز کردن و نگهداری از ستون های کروماتوگرافی گازی، موارد زیر توصیه می شود:

شستشوی دوره ای ستون با استفاده از حلال های مناسب برای حذف ناخالصی ها. کنترل دما و فشار در حین استفاده برای جلوگیری از آسیب به ستون. استفاده از گاز حامل خالص برای جلوگیری از آلودگی ستون. بازرسی منظم ستون برای تشخیص هرگونه نشتی یا خرابی. تاریخچه تولید ستون کروماتوگرافی گازی

کروماتوگرافی گازی (GC) یکی از روش های کروماتوگرافی است که برای بررسی و جداسازی مواد فرار بدون تجزیه شدن آن ها به کار می رود این فناوری در اوایل دهه 1900 توسط «میخاییل سمنوویچ تسوت» (Mikhail Semenovich Tsvett) کشف شد و از آن زمان تاکنون تکامل یافته است

نکات مهم در انتخاب و خرید ستون gc

انتخاب ستون مناسب برای GC بر اساس چندین عامل انجام می شود:

نوع ترکیبات مورد تجزیه: برای انتخاب ستون مناسب، نوع ترکیبات مورد تجزیه بسیار مهم است

خواص فیزیکی و شیمیایی ترکیبات: توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی ترکیبات مورد تجزیه مانند بخاردهی، استحاله، پلاریته، توزیع بین آب و گاز، نقطه جوش و نقطه ذوب آنها اهمیت دارد.

نوع آشکارساز مورد استفاده: نوع آشکارسازی که در گاز کروماتوگرافی استفاده می شود نیز در انتخاب ستون تاثیر دارد.

ستون کاپیلاری چیست ؟

ستون های کپیلاری (Capillary) در کروماتوگرافی گازی (GC)، به عنوان نوعی از ستون های موئینه (Capillary Columns) شناخته می شوند. این ستون ها دارای یک لایه نازک از فاز ساکن بر روی دیواره داخلی خود هستند.

بخش پرسش و پاسخ متداول (FAQ) دربارۀ ستون gc

ستون کروماتوگرافی گازی چیست؟

ستون کروماتوگرافی گازی بر پایه تفاوت های در جذب و تقسیم ترکیبات بین دو فاز جامد و یک فاز گازی استوار است.

چگونه می توان ستون مناسب GC را انتخاب کرد؟

انتخاب ستون مناسب بر اساس نوع ترکیبات مورد تجزیه، خواص فیزیکی و شیمیایی ترکیبات، و نوع آشکارساز مورد استفاده انجام می شود.

منبع:

ستون gc فروشگاه پارسا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898637

دیگر خبرها

  • انواع درب ساختمان
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • مزایده
  • تمرکز بر رفع نابرابری‌ها و دسترسی به خدمات باکیفیت