Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:01:56 GMT

سرآسیایی دوازدهمین سرمربی لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۵۷۵

سرآسیایی دوازدهمین سرمربی لیگ یک

تاکنون تکلیف یازده نیمکت تیم‌های لیگ یکی مشخص شده و به احتمال فراوان سرآسیایی هم کار خود را در گل ریحان البرز آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، همچنان که چهار نماینده فوتبال ایران مشغول برگزاری بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند، سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر کارشان را برای حضور قدرتمند در لیگ بیستم پیگیری می‌کنند و در لیگ یک نیز تقریبا نیمی از تیم‌ها مسیرشان برای رسیدن به لیگ بیست و یکم را انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چوکا و خیبر خرم آباد که همین اخیرا به لیگ یک راه یافته اند، تکلیفشان برای حضور در بازی های فصل بعد مشخص است و به ترتیب با فرشاد پیوس و امید روانخواه به کارشان ادامه می‌دهند. همچنین مس کرمان (رضا مهاجری)، خوشه طلایی (سهراب بختیاری زاده)، بادران ( فرهاد کاظمی)، هوادار (رضا عنایتی) ، نود ارومیه (پژواک کریم‌پور)، استقلال خوزستان (امیر خلیفه اصل)، آرمان گهر (قاسم شهبا)، رایکا (علی نظرمحمدی) و ملوان بندرانزلی (مازیار زارع) تکلیفشان مشخص شده و تمریناتشان را برای حضور در رقابت های فصل آینده آغاز کرده اند.


حالا اینطور که خبر می‌رسد مدیران باشگاه گل ریحان البرز مذاکرات جدی‌ای با مجتبی سرآسیایی داشته‌اند، اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، این مربی که فصل گذشته موفق به کسب نتایج خوبی با شهرخودرو شد ولی به یکباره تصمیم به جدایی گرفت و در ادامه با مجید جلالی هم موفق به حفظ گل گهر شد، هدایت گل ریحان را برعهده خواهد گرفت.


گل ریحان سال گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود ولی در هفته های پایانی قافیه را به سایر مدعیان واگذار کرد.

 

گفتنی است هنوز تکلیف آینده مربیگری دو تیم سقوط کرده از  لیگ برتر و همینطور سومین تیمی که باید به رقابت های لیگ یک برسد، مشخص نشده است. ضمن اینکه فجرسپاسی، داماش و قشقایی نیز هنوز معلوم نیست.

شهر خودرو دسته یک گل ریحان البرز مجتبی سرآسیایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو دسته یک گل ریحان البرز مجتبی سرآسیایی گل ریحان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد

مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد مشخص شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد مشخص شد.برای قاچاق سلاح سرد جنگی حبس درجه 6 و جزای نقدی پنج تا هفت برابری ارزش سلاح مشخص شده است.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • اینفوگرافیک| مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم