Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@09:39:27 GMT

کسب 13 رتبه 3 رقمی در کنکور سراسری بستکى‌ها

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۶۳۰

کسب 13 رتبه 3 رقمی در کنکور سراسری بستکى‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، غلامحسین عابری ظهر امروز در نشستی خبری در خصوص اعلام نتایج کنکور سال 99، با اشاره به اهمیت این رویداد بزرگ علمی در سرنوشت دانش آموزان، افزود: با اعلام نتایج کنکور سراسری، دانش آموزان این شهرستان با توجه به شرایط حساس کنونی مبنی بر وجود بیماری کر‌ونا ویروس توانستند با همت و پشتکار خود حائز رتبه های 3 رقمی و زیر 3 هزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه کنکور امسال در شرایط سخت و استرس‌زا برگزار شد، اضافه کرد: با توجه به اعلام نتایج گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجه و هنر دانش آموزان بستکی از مدارس شهر و روستا توانستند در گروه های مختلف آزمایشی رتبه 3 رقمی و زیر 3 هزار کسب نمایند.

وی در ادامه ضمن آرزوی سربلندی برای دانش آموزان در تمامی مراحل زندگی، این موفقیت را به آینده سازان، خانواده های ایشان و جامعه فرهنگی این شهرستان تبریک گفت.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بستک آموزش و پرورش بستک کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی