Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه بریتانیایی میرر در تازه ترین گزارش خود نوشت که طالبان در لباس نظامی نیروهای ناتو از موترهای باربری در شاهراه‌های افغانستان اخاذی می‌کنند.

این روزنامه با انتشار عکس‌هایی از طالبان گزارش داده که جنگجویان این گروه لباس نظامی نیروهای ناتو را در بدن دارند و در سر سرک‌ها ایستاد اند و از راننده‌های موترهای باربری پول می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به طور مشخص از شاهراه کابل ـ قندهار یاد شده که اگر راننده‌ها پول به آنان ندهند کشته خواهند شد.

بر اساس این گزارش، طالبان برخلاف گذشته که لُنگی در سر داشتند، لباس نیروهای ناتو را پوشیده و سلاح‌های مدرن نیز در اختیار دارند. همچنین گفته شده که جنگجویان طالبان موترهای نظامی آمریکایی نیز در اختیار دارند.

این گزارش افزوده است که جنگجویان طالبان پاسگاه‌های کوچک بازرسی در مسیر شاهراه‌ها ایجاد کرده و روزانه میلیون‌ها افغانی پول از رانندگان جمع آوری می‎کنند.

روزنامه بریتانیایی میرر اضافه کرده است که جنگجویان طالبان تماما از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که قبلا نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان از آن استفاده می کردند.

طالبان و دولت افغانستان تاکنون به طور رسمی در این مورد واکنش نشان نداده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان افغانستان ناتو نیروهای ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم

گروه تروریستی داعش ضمن قبول مسئولیت حمله شب گذشته کابل گفت هدف این حمله شیعیان و طالبان بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار شب گذشته در منطقه «کوته‌سنگی» واقع در حوزه‌ سوم امنیتی شهر کابل را به‌عهده گرفت.

داعش در این بیانیه نوشت بمب مغناطیسی یک خودروی حامل شیعیان را هنگام عبور از ایست‌ بازرسی طالبان هدف قرار داده و در نتیجه 10 غیرنظامی و اعضای طالبان کشته و یا زخمی شدند.

پیش از این «خالد زدران» سخنگوی پلیس طالبان در کابل گفته بود در نتیجه این انفجار راننده خودرو جان باخته و سه تن دیگر زخمی شدند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شود«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استرصد داعش در افغانستان با چشمان چینی

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • ۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم