Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی ربیعی روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی نهادهای مدنی، احزاب و سازمان‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اظهارداشت: انتظاری که از سمن‌ها داریم این است که درک مشترکی از مسائل مختلف داشته باشند و نقدی راهگشا ارائه کنند.

وی بیان کرد: طی چند سال اخیر بیش‌از سال‌های گذشته تشکل ایجاد شده که تشکل‌های کارگری نمونه بارز آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز مساله ایران مطرح است و اصلاح طلب و اصولگرا نداریم تصریح کرد: باید بدنبال میانجی اجتماعی بود و نقد روشنگرانه در کنار آرامش را رواج داد.

وی اظهار داشت: دولت با توجه به بررسی‌های مداوم از شرایط کنونی جامعه بخوبی اطلاع دارد و برای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

ربیعی با بیان اینکه این دولت، دولت زیر ساخت‌ها و مقاومت است افزود: وضعیت کنونی دولت بنا بر فشارهای همه جانبه و بی‌سابقه آمریکا بسیار متفاوت بوده و اگر در زمان دفاع مقدس درگیر جنگ برای تمامیت ارضی بودیم هماینک اینک کشور دچار جنگ برای تمامیت ذهنی است.

وی با بیان اینکه در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات بسیاری در سیستان و بلوچستان انجام شده است گفت: بر اساس تحقیقی که در سال ۹۲ انجام شد دانستیم که این استان از نظر زیرساخت دارای مشکلات فراوان است لذا تمام برنامه خود را برای ایجاد زیرساخت لازم برای این منطقه در نظر گرفتیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اظهارداشت: سیستان و بلوچستان دروازه مهم ورود کالاهای اساسی به کشور بوده و در این زمینه اتفاقات خوب بسیاری انجام و در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ برابر دانشگاه‌های دانش بنیان در دولت یازدهم و دوازدهم رشد داشته است.

ربیعی اقتدا به رهبر معظم انقلاب و انسجام داخلی را رمز عبور از وضعیت سخت کنونی دانست و گفت: حتما از این وضعیت عبور کرده و پیروز خواهیم شد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: انتظار اصلی ما از تشکل‌ها و احزاب ایجاد فرهنگ سازی مناسب در این استان است.

احمدعلی موهبتی ادامه داد: نباید فرهنگ کار و تلاش در کشور و سیستان و بلوچستان از بین برود.

وی تصریح کرد: بیش‌از ۷۰ هزار مجموعه مسکونی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت و بازسازی است که نبود نیروی کار یکی از مشکلات پیمانکاران این طرح‌ها شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هیچ فرد و سازمانی تایید نمی‌کند که مردم جنوب این استان از آب هوتک برای آشامیدن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: تعداد پروژه‌های بهداشتی و درمانی دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان ۶۸۸ مورد است.

موهبتی با بیان اینکه تا پایان سالجاری تمام فضای سبز شهر زاهدان لوله کشی می‌شوند گفت: بالاترین درآمد محقق شده شهرداری این شهر از زمان تاسیس خود در سالجاری بوده که در یک مقوله ۱۰۰ میلیارد تومان دولت کمک کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های این استان با کمک نخبگان باز نمایی از تصویر این منطقه مبتنی بر واقعیت‌ها آن ترسیم شده است.

علی زینی وند ادامه داد: ۴۳۳ مجوز سمن و ۳۷ مجوز تشکیل احزاب استانی و ملی در سیستان و بلوچستان صادر شده است.

وی بیان کرد: در حوزه خیریه‌ها نابسامانی عجیبی داشتیم که با ایجاد ساختار فراگیری به نام «هاسب» این حوزه بسیار توانمند شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۴۰ درصد از معاونان استانداری، ۶ بخشدار، یک فرماندار،سه معاون فرماندار این استان از بانوان هستند.

وی گفت: ۵۷ درصد از فرمانداران، ۴۷ درصد از معاونان و ۷۶ درصد از بخشداران سیستان و بلوچستان نیز اهل سنت هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به حوزه فاقدین شناسنامه اشاره کرد و افزود: ۹ هزار و ۴۳۹ پرونده فاقد شناسنامه در دولت تدبیر و امید رسیدگی که از این تعداد هشت هزار مورد صدور رای و ۳۲ هزار و ۴۸ شناسنامه در این مدت صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه فاقدین شناسنامه مادر ایرانی و پدر خارجی ۴۰ هزار ثبت نام تاکنون در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

زینی وند در بخش تقسیم درون استانی گفت: ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان به ۲۳ شهرستان افزایش یافته و سه شهرستان زرآباد، لاشار و گلشهر( جالق) در صورت تایید کمیسیون دولت به جمع این تعداد شهرستان افزود خواهد شد.

به گزارش ایرنا علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه است.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت سازمان های مردم نهاد علی ربیعی خانه احزاب ایران پروندهٔ خبری سفر سخنگوی دولت به سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت سازمان های مردم نهاد علی ربیعی خانه احزاب ایران سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت سازمان های مردم نهاد علی ربیعی خانه احزاب ایران اخبار کنکور استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: از صبح جمعه تا بعدازظهر شنبه (۱۰تا ۱۱ فروردین) وزش باد شدید و گردوخاک برای شهرستان های زابل، زهک،هیرمند، هامون، نیمروز و با شدت کمتر در دلگان، فنوج، غرب ایرانشهر، گلشن، سراوان، مناطق شرقی شهرستان میرجاوه، خاش و مناطق غربی شهرستان زاهدان محدوده شورگز پیش بینی می‌شود.

علی ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: از سفرهای غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز شود، از پوشش گلخانه ها و سقف های موقت محافظت شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی هم چنین افزود: وضع جوی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نسبتا پایدار همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش بینی می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود
  • شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳
  • طرح‌های آبخیزداری می‌توانند معجزه کنند/ بیشتر آب‌های سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به دریا ریخته شد
  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم