Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریما یداللهی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دبیرخانه پنجمین جشنواره سراسری دانشگاهی هنرهای دیجیتال در مجموع ۶۰۰ اثر در ۱۰ بخش مختلف را دریافت کرد که در نهایت، تعداد ۱۵۰ اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: جایزه های بهترین فیلم داستانی به فیلم "شرف" با کارگردانی "محمدحسام حیدرزاده"، بهترین فیلم تجربی به "شهر بی‌عشق" با کارگردانی "فاطمه صداقت‌پور"، بهترین فیلم مستند به فیلم" کمی آنطرف‌تر" با کارگردانی "محمد ساکی" و بهترین کارگردانی به  "سبحان میناوی" برای فیلم "ذبیح" اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یداللهی افزود: بهترین تدوین و بهترین فیلمبرداری این جشنواره به "فاطمه صداقت‌پور" برای فیلم "شهر بی‌عشق" اهدا شد و همچنین هیات داوران این جشنواره، هیچ اثر ویدئوآرت را شایسته تقدیر ندانست.

وی به برگزیدگان بخش انیمیشن اشاره و اضافه کرد: جوایز بهترین کارگردانی انیمیشن به "هژیر اسعدی" برای انیمیشن "Blows with the wind "، دیپلم افتخار این بخش به "مرضیه قدرتی"، برای انیمیشن "اشتها"، بهترین متحرک‌سازی به "نوشین شمس"، برای انیمیشن "Can be cited." اهدا شد و لوح تقدیر انیمیشن شایسته تقدیر به اثر "بدون عنوان" کارگروهی دانشجویان دانشگاه دامغان اهدا شد. 

یداللهی اظهار داشت: اثر برگزیده بخش عکس این جشنواره به "امیرحسین آرمند" و اثر برتر بخش پوستر به "امید اولادی"، برای اثر "پوستر نمایش حرف" اهدا شد. 

وی خاطرنشان کرد: هیات داوران جشنواره در بخش لوگو نیز هیچ اثری را به عنوان اثر برگزیده اعلام نکرد.

یداللهی تصریح کرد: تندیس و لوح تقدیر بخش موشن‌گرافیک به گروه هشت، اثر "فاطمه جزء مقیمیان" و تندیس بخش نقاشی دیجیتال به "محسن باغبانی" رسید. 

دبیر پنجمین جشنواره ملی هکاتم دانشگاه دامغان گفت: این جشنواره به صورت مجازی از تاریخ ۱۴ الی ۲۹ شهریورماه برگزار شد که با اعلام نتایج به کار خود خاتمه داد.

این جشنواره ملی دانشجویی در بخش های فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلم تجربی، ویدئو آرت، برنامه تلویزیونی، انیمیشن، موشن گرافیک، لوگو ، پوستر و نقاشی دیجیتال برگزار شد. 

هکاتم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه ، نام هِکاتُم برای آن انتخاب شده است. 

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو دامغان دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو دامغان دیجیتال وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو دامغان دیجیتال اخبار کنکور بهترین فیلم جشنواره ملی اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم حسینقلی زاده سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در جلسه با معاونین اداره کل رفاه افزود: ثبت نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ویژه کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان در راستای اشاعه ارزش ها و بصائر قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و 10400 نفر در این رویداد بزرگ معنوی شرکت کردند.

وی از قرائت، حفظ، اذان و آشنایی با مفاهیم قرآنی به عنوان محورهای این جشنواره یادکرد و گفت: با توجه به عناوین اعلام شده، شرکت کنندگان در دو رده سنی بزرگسال و کمتر از ۱۶ سال و در دو بخش کتبی و شفاهی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که انشاالله در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: برای نخستین بار و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با قرآن، حفظ سوره های کوتاه ویژه خردسالان به عنوان یکی دیگر از محورهای جشنواره مورد توجه قرار گرفت و انشاالله تمام حافظان این محور به طور ویژه تقدیر خواهند شد.


حسینقلی زاده در ادامه حضور بیش از ۵۵۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری تهران را در چهارمین دوره از این جشنواره یادآور شد و اظهارداشت: ثبت نام امسال بیش از ده هزار نفر بوده است که این استقبال بسیار چشمگیر بیانگر رغبت و علاقه کارکنان شهرداری تهران به شرکت در برنامه های قرآنی است.

وی همچنین از حفظ سوره واقعه ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران و اهدا هدیه یک میلیون تومانی به تمام حافظان این سوره خبر داد و گفت: به تعداد هریک از حافظان سوره واقعه در خانواده، جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مسابقات ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود افزود: انشاالله در اختتامیه این جشنواره که با حضور شهردار تهران خواهد بود از نفرات برگزیده به طور ویژه تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه