Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@04:09:50 GMT

غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۹۰۰

ساعت24-اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در جلسه عصر امروز این کمیسیون تعیین شدند.

اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در جلسه عصر امروز این کمیسیون تعیین شدند.

بر اساس این گزارش،موسی غضنفرآبادی نماینده بم به عنوان رئیس، سید محمد موحد نماینده کهگیلویه به عنوان نایب رئیس اول، حسن نوروزی نماینده رباط کریم به عنوان نایب رئیس دوم، سید کاظم دلخوش اباتری به عنوان سخنگو و همچنین هاجر چنارانی نماینده فیروزه به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات استان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند و امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود. مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم و نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.

وی تصریح کرد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جاهایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به رئیس جمهور گفته شد و واقعیت امر باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران نیز کار خودشان را کنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند. از سوی دیگر باید کارها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیر متعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف افزود: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جاهایی که می‌بینیم مسئله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم و ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جاهایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان این که شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته، اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.

حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنان است، خاطرنشان کرد: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را رها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آنها را متذکر شدیم و به رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است