Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضایی روز سه شنبه در اولین حضور رسانه ای خود از زمان انتصاب تاکنون(مهر ۹۸) اظهار داشت: هم اکنون بخشی از سازندگان خانه در استان و به ویژه شهر بندرعباس، این املاک را با سود ۸۰تا ۱۰۰درصدی، یعنی ۲ برابر قیمت تمام شده می فروشند.

وی در جریان حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و گفت و با رییس و خبرنگاران ایرنا افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، مردم با قیمت تمام شده و بدون سود صاحبخانه می شوند و فروشندگان و سازندگان مسکن در بخش غیر دولتی هم ناچار به کاهش قیمت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهارداشت: تاکنون نزدیک به ۲۵هزار نفر در هرمزگان برای این طرح ثبت نام کرده اند که در مراحل مختلف پایش و تطبیق با شرایط قانونی، بین ۵۰تا ۶۰درصد این افراد حذف می شوند.

رضایی ادامه داد: پس از تکمیل مدارک و طی شدن مراحل قانونی، تعداد ثبت نام موثر به حدود ۳هزار و  ۷۰۰نفر رسیده که ۲هزار و ۳۰۰ نفر از آنان برای دریافت وام، اقدام به گشایش حساب کرده اند.

وی، میزان وام پیش بینی شده برای متقاضیان را حداقل یک میلیارد ریال و محل اجرای طرح در بندرعباس را شهرک پیامبر اعظم(ص) اعلام و اضافه کرد:دولت در این طرح با استفاده از سهم آورده مردم و تسهیلات بانکی خانه سازی کرده و آن را با هزینه تمام شده و بدون سود، به آنان واگذار می کند.

وی، از این طرح به عنوان راهکاری پایدار و درازمدت برای جلوگیری از صعود قیمت مسکن در ۱۰سال آینده نام برد.

بندرعباس در بن‌بست

این کارشناس و مسوول حوزه مسکن هرمزگان یکی از دلایل افزایش قیمت خانه در بندرعباس را محدودیت برای گسترش شهر کمبود زمین دانست.

به گفته رضایی از هفت هزار هکتار مساحت شهر بندرعباس، حدود چهار هزار هکتار آن بافت های فرسوده، مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی است.

وی استقرار و تراکم صنایع در غرب، محدود شدن به دریا در جنوب و شرایط جغرافیایی و ناهمواری ها در قسمت شمالی را از عوامل محدودکننده شهری در مرکز استان دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تاکید کرد: تنها نقطه مناسب برای توسعه شهر بندرعباس بخش شرقی است که ساخت جاده ساحلی بندرعباس میناب، بخشی از برنامه توسعه شهری محسوب می شود.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن اختصاصی ایرنا هرمزگان مسکن بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن اختصاصی ایرنا هرمزگان مسکن بندرعباس طرح اقدام ملی مسکن اختصاصی ایرنا هرمزگان مسکن بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته در روند متوازنی قرار داشت و یکدست نزولی شد. با وجود اینکه ریتم بازار طلا کاهشی بود، اما روند حباب در بازار سکه افزایشی شد. معامله‌گران، به ثبات نسبی بازار ارز و اثر آن بر بازار طلا تاکید دارند.

کاهش انس جهانی به بازار طلا خط داد
گفتنی است انس جهانی طلا از شب گذشته تا لحظه نگارش این گزارش کاهش ۵۰ دلاری داشته و با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است؛ بنابراین می‌توان گفت با نوسان کاهشی انس جهانی طلا اثر افزایش محدود دلار خنثی شد؛ امروز، طلای جهانی لیدر اصلی بازار طلا بود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند افت قیمت انس طلا بر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی اثر کاهشی گذاشته است. معامله‌گران، روند بازار طلا را با ثبات ارزیابی می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند، فعلا روند قیمت‌ها تغییر خاصی نداشته باشد، مگر آنکه اتفاق خاصی در حوزه بین‌المللی، سیاسی یا اقتصادی رخ دهد.


نوسانات سکه کوچک شد
قیمت سکه امامی روز دوشنبه سوم اردیبهشت با کاهش ۹۱ هزار تومانی با رقم ۴۳ میلیون و ۳۰۳ هزار تومانی معامله شد. سکه بهار افت ۱۷۵ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۴۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است در سومین روز هفته قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.


حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
قیمت طلا روز دوشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۰۹ هزار تومان کاهش داشت و به کانال ۱۵ میلیونی برگشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۶۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۷۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۴۰ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در سومین روز معاملاتی هفته برخلاف کاهش قیمت، افزایش قابل توجهی داشت. حباب سکه امامی ۷۶۱ هزارتومان، سکه بهار ۷۱۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۴۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۳ هزار تومان و سکه گرمی ۹ هزار تومان رشد داشت.

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان