Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درگیری شب گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج کرمان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به تشریح درگیری شب گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج کرمان با قاچاقچیان مسلح پرداخت و اظهار کرد: پس از چندین ماه برآورد اطلاعاتی و پیگیری‌های مستمر تیم مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، اطلاعات به‌دست آمده حکایت از وقوع یک عملیات سخت با قاچاقچیان مواد مخدر در عصر روز دوشنبه (آخرین روز شهریور ماه) را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج به سرتیمی ستوان یکم هادی رئیسی - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان- رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از استقرار در محل و چینش و آرایش نیروها، در منطقه از پیش تعیین شده حوالی روستای «علی آباد چاهدگال» به یک دستگاه خودروی نیسان مظنون می‌شوند و پس از اینکه دستور ایست داده می‌شود، خودروی مورد نظر متواری و به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کند که در این درگیری ستوان یکم هادی رئیسی به شدت مجروح و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل می‌شود.

کریمی اضافه کرد: به دنبال این اتفاق، سردار عبدالرضا ناظری - فرمانده انتظامی استان کرمان - به سرعت خود را به محل درگیری رساند و شخصا فرماندهی این عملیات را به عهده گرفت تا اینکه در ساعات پایانی شب خودروی مورد نظر پس از تعقیب و گریز طولانی توقیف، راننده آن دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۲ قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات در مجموع ۵۸۹ کیلو و ۵۰۶ گرم مواد مخدر شامل  ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلو شیشه و ۱۱ کیلو و ۳۲۰ گرم هروئین کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان پس از اتمام عملیات به سرعت خود را به بیمارستان رساند تا در جریان آخرین اقدامات پزشکی کادر درمان قرار گیرد که متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای نجات جان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج موثر واقع نشد و وی در سن ۴۹ سالگی به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت در راه برقراری و تامین امنیت بود، رسید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کریمی در پایان خاطرنشان کرد: شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت را آموختند و قطع به یقین، شهادت پلی در رسیدن به معبود است. شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین می کنند و راه شهادت را به ما می‌آموزند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: ناجا مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان مسلح رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران