Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۳۷۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۱۳۰ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه تهیه شده، افزود: بسته های تهیه شده شامل کیف و کوله مدرسه با تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سه جلد دفتر ۱۰۰برگ فنری، یک جلد کلاسور،  ۱۰۰ برگ، چهار عدد خودکار و پرگار، دو عدد مداد، یک عدد مداد اتود و دیگر ابزار نوشتاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر ۹۶۰ هزار ریال و ارزش کل بسته های تهیه شده ۴۸۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: جامعه هدف دریافت کننده بسته های لوازم التحریر از قبل شناسایی شده و با کمک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها توزیع می شود.

یکی از این طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.

در مرحله اول اجرای طرح مهر تحصیلی در شهریور ماه سال جاری، ۱۷۰ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

موقوفات آقا سید جنید سیاهکوچه، میرمرادی و موقوفه سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه، ناصرقلی خان امجدالدوله، حاج صالح نویدی و آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ صومعه سرا، اسماعیل گواهی شهرستان تالش و عبدالعلی لنکرانی و ساداتی رشت از جمله موقوفاتی در گیلان هستند که نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها رشت سازمان اوقاف و امور خیریه گیلان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان اوقاف و امور خیریه گیلان دانش آموزان رشت سازمان اوقاف و امور خیریه گیلان دانش آموزان اخبار کنکور لوازم التحریر دانش آموزان تهیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی