Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@16:39:44 GMT

ثبت نام ۷۳ هیأت مذهبی در «سامانه بیرق»

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۰۱۸

ثبت نام ۷۳ هیأت مذهبی در «سامانه بیرق»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ماه محرم و صفر و با اشاره به اینکه در طول تاریخ حاکمان ظالم برای ایجاد محدودیت برگزاری مراسم‌های ماه محرم تلاش کردند اما هیچگاه مراسم‌های امام حسین تعطیل ن‌شد، گفت: عزاداری‌های سیدالشهدا در قلب مردم است و امسال محدودیت‌های بیماری کرونا هم نتوانست مانعی برای عزاداری های امام حسین(ع) باشد و البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار عزاداران قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با تقدیر از دست‌اندرکاران هیأت‌های مذهبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین نحوه ممکن و با تقدیر از شورای هیئات مذهبی و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان برای هدایت و همراهی عزاداری‌ها، افزود: فرمانداران و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی همکاری مناسب و قابل تقدیری برای برگزاری مراسم‌های ماه محرم داشتند.

وی از ثبت نام ۷۳ هیأت مذهبی در «سامانه بیرق» خبر داد و با بیان اینکه کانال اطلاع‌رسانی محرم و صفر با نام «محرم ۹۹ سوادکوه»، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با ماه محرم را به روز در اختیار فعالان قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: پویش هشتک «ما ملت امام حسینیم»، دیوار‌نویسی‌ها، ماشین‌نویسی‌ها و اطعام دهی بیرون‌بَر بخشی از فعالیت‌های فعالان مذهبی در ماه محرم بود.

صداقتی با اشاره به رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در ماه صفر و نیز وجود اربعین در این ماه، گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین برای امسال وجود ندارد ولی زیارت اربعین در مناطق و روستاهای مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود و جلسه ستاد برگزاری مراسم‌های اربعین نیز به صورت شهرستانی برگزار می‌شود.

وی استفاده از رسانه‌های مجازی و اجتماعی برای تبیین پیام‌های محرم را از برنامه‌های مهم اداره تبلیغات اسلامی ذکر و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های یاران امام حسین(ع) و انتشار خلاصه‌ای از زندگی یاران امام، استفاده از فضای مجازی در باز نشر آن مورد توجه است و مسابقه عکس‌های قدیمی اربعین و مراسم‌های عزاداری هم از برنامه‌های دیگر ما است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم و با اشاره به اینکه مراسم رحلت پیامبر گرامی اسلام امسال به صورت ویژه‌تر نسبت به سال‌های قبل انجام می‌شود و پیامبر ما اسوه حسنه بود و دشمنان با حقارتی که در خود احساس می کنند و این حقارت، سابقه تاریخی دارد و این اقدام در ادامه مسیر توهین و تخریب ارزش‌های دینی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس همه ملت بسیج شدند تا دشمنان انقلاب اسلامی را سر جایشان بنشانند، گفت: ۱۴ شهید تبلیغی شهرستان شامل ۹ مداح شهید، یک رئیس هیئت شهید و ۴ ر شهید ذاکر در سوادکوه شناسایی شدند که دیدار با خانواده آنان با همکاری بنیاد شهید ایثارگران در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سوادکوه ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت پذیری و دلسوزی تمامی دست اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها، احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

کد خبر 6086396 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر