Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله از تمرینات تیم کشتی فرنگی صبانور کردستان برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در شهر سنندج در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی تیم صبانور نماینده کردستان در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اردو از روز یکشنبه ۳۰ شهریور آغاز شده و عصر امروز به پایان می رسد.   نماینده کردستان که در گروه ب این مسابقات حضور دارد در هفته نخست از دور رفت که روزهای 23 و 24 مهرماه در سنندج برگزار می شود، میزبان تیم های بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، شهدای مدافع حرم قم و احتشام گستر کارون خواهد بود.   مسابقات دور رفت در گروه الف این رقابت ها نیز به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران روزهای 8 و 9 مهرماه و با حضور تیم های هیأت کشتی یزد، فولاد اکسین خوزستان، رعد پدافند ارتش، هیأت کشتی سیرجان و آریوبرزن بهبهان برگزار می شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور