Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:09:19 GMT

رئال تنها به یک شرط بازیکن جدید جذب می کند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۱۴۹

رئال تنها به یک شرط بازیکن جدید جذب می کند

رئال مادرید همچنان روی موضع قبلی خود مبنی بر عدم جذب بازیکن جدید ایستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی فصل رئال با تساوی بدون گل برابر سوسیداد همراه بود. در دیداری که مشخص شد رئال در خط حمله ضعف هایی انکارنشدنی دارد و لزوم جذب یک مهاجم شماره 9 در حد و اندازه های کریم بنزما احساس می شود.

حتی روز گذشته خبر از پیشنهاد شدن ادینسون کاوانی به رئال نیز مطرح شد اما پاسخ رئال به این پیشنهاد نیز منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نه کاوانی و نه هیچ مهاجم جدیدی به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات به رئال منتقل نخواهد شد چرا که برای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، ثبات و توازن مالی در درجه اول اهمیت قرار دارد. رئال فصل را با 320 هزار یورو سود به اتمام برد در حالی که از ماه مارس، شاهد وقفه لالیگا به خاطر شیوع کرونا بودیم و در 11 بازی باقیمانده فصل که شش تایش برای رئال خانگی بود، هواداران اجازه ورود به ورزشگاه ها را نداشتند.

 

رئال تاکنون توانسته 100 میلیون یورو از فروش بازیکن به دست بیاورد و گفته می شود به زودی 20 درصد از دستمزدها و پاداش ها نیز کاشته خواهد شد. در چنین شرایطی باشگاه قصد جذب هیچ بازیکنی را ندارد.

 

 

 

 

حتی اگر لوکا یوویچ، بورخا مایورال و ماریانو دیاز مهاجمان کنونی باشگاه که مورد توجه زیدان قرار ندارند راهی تیم دیگر شوند نیز مهاجمی جایگزین شان نخواهد شد.

رئال تنها در یک صورت اقدام به جذب بازیکن جدید خواهد کرد و آن هم در صورتی است که ژانویه 2021 اجازه ورود هواداران به ورزشگاه ها داده شود. تنها در این صورت سران باشگاه به جذب احتمالی مهاجم در زمستان فکر خواهند کرد.

 

لوکا یوویچ ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا یوویچ ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • دو مهاجم بایرن به رئال نمی‌رسند
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!