Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به تازگی یک گرگ وحشی در حومه شرقی استان رقه واقع در سوریه به یک کودک خردسال حمله کرد. در این حادثه دلخراش که کودک به شدت آسیب دید، دو فرد از اهالی روستایی در همان اطراف به سمت گرگ وحشی آمده و کودک خردسال را از چنگال گرگ نجات دادند. البته دو فرد ناجی نیز از چنگال تیز آن حیوان در امان نماندند و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدالسلام غسان الحسین پسر ۸ ماهه سوری است که در این حادثه مورد حمله قرار گرفت و صورت او جراحت عمیقی برداشت. خوزام حمادی، ۳۳ ساله و انس یاسین مرهی، ۲۱ ساله نیز دو جوان روستایی بودند که جان کودک را در این حمله نجات دادند و حالا انتشار تصاویری از چهره زخمی آن‌ها در شبکه‌های مجازی سوریه حسابی داغ شده است.

گفتنی است؛ در این اتفاق بی سابقه کودک از ناحیه گردن دچار بریدگی و خونریزی شد که تصاویری از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گرگ نجات کودک پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • حملات داس رکورد جدید زدند
  • آژانس امدادرسانی : هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود