Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@11:44:03 GMT

موتورسیکلت سرقتی ۲۰۰ هزار تومان!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۳۷۶

نوجوان 15 ساله ای که پس از دوچرخه دزدی به سرقت موتورسیکلت روی آورده است، مدعی شد که هر موتورسیکلت مسروقه را به مبلغ 200 هزار تومان می فروخت!

به گزارش خراسان، به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در برخی خیابان های شمال مشهد، بی درنگ گروه تخصصی از نیروهای تجسس کلانتری طبرسی شمالی به ردیابی عامل یا عاملان سرقت های مذکور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان پس از تجزیه و تحلیل های جرایم و محیط جغرافیایی وقوع جرم که با حضور سرگرد کسروی (رئیس کلانتری) صورت گرفت، عملیات ردیابی را به طور غیرمحسوس و با لباس های مبدل آغاز کردند و برخی مناطق احتمالی وقوع جرم را زیر نظر گرفتند تا این که بیست و هشتم شهریور، نیروهای موتورسوار تجسس با نوجوان 15 ساله ای روبه رو شدند که یک دستگاه موتورسیکلت خاموش را به دست گرفته و از پشت میدان بار نوغان به سمت بولوار رسالت در حرکت بود.

در همین هنگام ناگهان نوجوان مذکور تلاش کرد چهره خود را از دید افسر تجسس لباس شخصی مخفی کند که همین موضوع کنجکاوی مامور انتظامی را برانگیخت. وقتی آن ها این نوجوان را متوقف کردند، مشخص شد که وی «ح- د» نام دارد و حدود دو ماه قبل به اتهام سرقت موتورسیکلت توسط افسر تجسس دستگیر شده است.

«ح- د» وقتی فهمید مورد شناسایی نیروهای پلیس قرار گرفته است در همان مکان به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی در بازجویی های تخصصی گفت: از یک ماه قبل تاکنون چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به یک مالخر به نام «م-ن» فروخته ام.

او ادامه داد: من موتورها را برای مالخر سرقت می کنم و او هم برای هرکدام مبلغ 200 هزار تومان به من می دهد!

گزارش خراسان حاکی است: این نوجوان در ادامه اعترافاتش به سرقت دو دستگاه موتورسیکلت از شهرستان طرقبه و شاندیز هم اشاره کرد و گفت: موتورسیکلت کشف شده را نیز از مقابل یک فروشگاه در اطراف میدان بار سرقت کرده ام. بنابراین گزارش، با دستور قاضی علیزاده ( جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد)این نوجوان برای ادامه تحقیقات به دادگاه ویژه اطفال معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس موتورسیکلت سرقتی قرارداد الجزایر الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس سرقت موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • حراج قرآن سرقتی از ایران این‌بار در ساتبیز لندن!
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری